Blogmas nr 12: Pakujemy prezenty!

23 grudnia 2016



Święta, świętami, choinka choinką, karpie, śledzie, ziemniaki, pierogi, tradycje, sianko, opłatek, wszystko ma swoje odpowiednie miejsce w grudniu, ale dla mnie w świętach najfajniejsze są prezenty. I nie, nie chodzi mi o to, że ja dostaję tylko właśnie o to, że ja moge dać coś komuś i temu komuś nie będzie głupio przyjąć, bo 'w końcu jest okazja'. uwielbiam dawać ludziom prezenty, uwielbiam kminić, co komu mogłabym kupić. Jeżeli ktoś mi coś powie w lutym, ja jestem w stanie to sobie zapisać i wiem, że kupię to jako prezent w święta, bo cieszę się też, kiedy prezenty są trafione!
Zawartość, to jedno, ale nawet nie wiecie jaką frajdę sprawi mi pakowanie prezentów. Sto razy bardziej wole pakowanie w papier, zawijanie, składanie, wiązanie, przyklejanie kokard, dopisanie czegoś, nisz wrzucenie w torebkę i po sprawie. Ale własnie...


W tym roku, jestem biedna, smutna i w ogóle, bo nie mam kompletnie czasu na pakowanie prezentów. Większość rzeczy zamówiłam do siebie do domu, bo i tak nie dałabym rady tego zmieścić w walizce z Lublina, a nawet jeśli to i tak tego nie pakuję, bo na pewno się rozwali, a busem nie będę się wygłupiać i trzymać reklamówki z prezentami na kolanach, żeby coś tam się przypadkiem nie pogniotło. No, ale.. Do domu wracam dzisiaj około 22, jutro wiadomo będzie od rana sporo do roboty, więc w tym roku będę musiała się zadowolić zwykłymi torebkami prezentowymi, bo nawet nie będę miała, gdzie się schować, żeby nie zdradzić co kto dostanie. 

Dlatego też dzisiaj będzie bardzo inspiracyjnie. Jak kminiłam sytuację prezentową to stwierdziłam, że w tym roku same opakowania maja być proste, zwykłe, nieprzesadzone, ale udekorowane czymś rewelacyjnym. .Na początku myślałam o zwykłym brązowym papierze. Zwykły, najzwyklejszy, dostępny wszędzie, ale wszystko do niego pasuje, a prezenty wyglądają naprawdę świątecznie! Chciałabym dodawać jakieś gałązki, cukierki, dzwoneczki, fajne napisy... no chciałabym!





Rok temu widziałam też jeden mega ciekawy papier, czarny, po którym można pisać białymi flamastrami, co daje nam efekt czarnej tablicy i kredy. Wiem, że wygląda to dosyć mrocznie i jak sama przeglądałam zdjęcia w Internecie w poszukiwaniu inspiracji, to stwierdziłam, że im więcej tych czarnych pakunków, tym gorzej to wygląda. Ne wyobrażam sobie mięć tak wszystkich prezentów zapakowanych, bo aż żałobnie, ale część na pewno by się fajnie mogła wyróżniać na tle innych :). No i są osoby, które uwielbiają kolor czarny, więc myślę, że zapakowanie prezentu w taki papier właśnie dla nich byłby świetnym pomysłem. 



No i moje ostatnie odkrycie dzięki Oli. Niby każdy wie, jakie istnieją kolory, niby to logiczne, że jest pomarańczowy, czerwony, zielony, ale nigdy nie przyszłoby mi do głowy zapakowanie prezentów w zwykły bały papier. Wiecie, że uwielbiam białe opakowania kosmetyków, są dla mnie mega eleganckie i estetyczne, tak samo właśnie jak prezenty w białym papierze ;)!





A jak Wasze pakowanie prezentów? :) Podoba Wam się któraś z moich propozycji? Czy do czarnych opakowań raczej się nie przekonacie? :) A Wigilia już jutro! Zrobiłam nadprogramowy Blogmas w postaci świątecznego makijażu, ale nie martwcie się, ostatnie Blogmas: świąteczne wspomnienia pojawi się 25 grudnia ;), mam nadzieję, ze uda mi się znaleźć co ciekawsze zdjęcia.



17 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje :)
    Ja pakowałam wczoraj, jest trochę torebek (nie wszystko nadaje się do owinięcia papierem), trochę papieru. Estetycznie, ale prosto. Jedynie etykietki wycięłam ozdobnymi nożyczkami i na górze zrobiłam śnieżynke ozdobnym dziurkaczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe świetne :). Mi też jakoś nie przyszło do głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pakowanie prezentów! U mnie w tym roku część jest w papierze i część w torebkach. Bardzo podoba mi się brązowy papier z ozdobami i chyba w przyszłym roku postaram się o takie pakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje ale je jestem leniwcem i jednak najczęściej sięgam po gotowe torby prezentowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My kochamy dawać prezenty! Jeszcze rok temu nasi rodzice nic nie dostawali, a teraz? Teraz dajemy im je co miesiąc ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Propozycje bardzo ładne. Ja to nie mam takich zdolności do pakowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. trudno się zdecydować które ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pakowanie prezentów to też sztuka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja pakowałam wczoraj prezenty przez trzy godziny:P

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne inspiracje, ja dopiero część mam spakowanych, jutro wezmę się za resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje już popakowane :) Czekają na jutro! Wieczorkiem muszę je podrzucić pod choinkę, ale ciii - nikt nie może się dowiedzieć ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie czarne opakowania są okej :-) Prezenty mam już spakowane własnie część w kolorowy a część w zwykły brązowy papier, jutro dorzucę tylko kilka elementów żeby go udekorować :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje jak zapakowac prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne inspiracje, bardzo oryginalne pomysły na pakowanie prezentów! Ja w tym roku tradycyjnie zapakowałam wszystko w kolorowy papier, ale następnym razem będę musiała zdecydowanie bardziej się wysilić. Uwielbiam pakowac prezenty!
    Wesołych świąt! ♥

    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie zapakowane prezenty :) wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pomysły! na opakowanie prezentów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD