Blogmas nr 3: Świąteczna playlista!

05 grudnia 2016



Tak, jestem świątecznym freak'iem. Jak tylko zaczął się grudzień oszalałam, od razu udekorowałam pokój, wyciągnęłam świąteczne dekoracje i założyłam już swój świąteczny sweter, a przy okazji mam zamiar kupić kolejny. Jakiś czas przed rozpoczęciem się grudnia pytałam w pracy, czy będziemy mogły puszczać świąteczne piosenki, kolęd, pastorałki i śpiewać, i hasać i wszystko, co tylko się da. Ostatnio ściągnęłam aż 200 piosenek, których mogę słuchać na okrągło.
Zdziwiłam się, bo moja kolekcja na chwilę obecną to nie tylko angielskie piosenki, jak było dotychczas, ale znalazłam też kilka fajnych polskich !

1. Nic się nie zmienia od dłuższego czasu, po prostu numerem jeden zawsze będzie Michaeł Buble i nie będę tutaj nawet kłamać. Uwielbiam go!

2. Nie wyobrażam sobie świąt bez tego cudownego, głębokiego głosu. Frank Sinatra, przy nim moge usypiać, mogę tańczyć, szaleć albo po prostu siedzieć i pisać ;). Czy można wytrzymać święta bez Jingle Bells? Zdecydowanie nie ;).

3. Klasyk, czyli soundtrack z Kevin'a. Nie wszystkie piosenki są typowo radosne, jak na amerykańskie kolędy przystało, ale uwielbiam je wszystkie. Kojarzą się z samym Kevin'em i nie oglądam go co roku, bo leci, to przy okazji. Oglądam bo uwielbiam, zawsze będzie mi poprawiał humor, zawsze będzie śmieszył i lekko przerażał.

4. Pozostałe klasyki, czyli Mariah Carey oraz Wham!. Nie mogłabym ich nie dać. Kto ich zna? Kto ich nie zaczyna nucić, jak tylko usłyszy w radiu? A no właśnie. Więc śpiewajcie razem ze mną; All I want for Christmas is youuuu!
 
 


5. No i czas na spam polskimi piosenkami. Naprawdę mi się one podobają i nie są tak smutne, poważne, jak nasze tradycyjne kolędy. Tylko radosne, sprawiające, że chce się żyć i chcę siedzieć z ludźmi, a o to chodzi.
  
 
 
 

6. Poza tym, święta to tak cudowny i szczęśliwy czas, że piosenki dziecięce, czy takie własnie z bajek są najlepsze, najbardziej radosne i rewelacyjnie poprawiają humor.
 

Oczywiście to jest tylko jakaś tam mała część wszystkiego tego, co obecnie słucham ;). Piszcie, jakie piosenki obecnie u Was wygrywają! Chętnie poznam coś nowego ;).


Blogmas nr 1: Dear Santa
Blogmas nr 2: Pielęgnacja zimą
Blogmas nr 3: Świąteczna playlista
Blogmas nr 4: Zapach Świąt
Blogmas nr 5; Nastrój się na gwiazdkę

26 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak! Będę sobie wieczorem dziś te piosenki świąteczne puszczała i nastroje się już na nadchodzące Boże Narodzenie. Oczywiście będę ich słuchała w towarzystwie kubka z gorącym kakao w łóżku :D
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale u Ciebie świątecznie :) uwielbiam takie klimatyczne piosenki, wprawiają idealnie w świąteczny nastrój i poprawiają humorek :) ja już zaliczyłam jarmark świąteczny ostatnio i grzane winko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna lista świąteczna. Kilka piosenek znam, a resztę zaraz posłucham.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podczas świątecznych chwil gra głównie muzyka grupy Queen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię polskie kolędy <3 Ale z Twojej listy wszystkich piosenek słucham, czasem mnie nachodzi nawet w okresach zupełnie nieświątecznych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że nie wszystkie polskie piosenki znałam, które tu podałaś :)
    Ale miło jest je posłuchać :)
    Zapraszam BLOGMAS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kawałki są świetne :) w sumie Ja nie mam ulubionych :P

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja już zaczęłam słuchać. Właśnie tworzę świąteczna playlistę na yt :) A polecić Ci mogę https://www.youtube.com/watch?v=RtX1HVpActE . Może nie typowo świąteczna ale fajnie się słucha i fajny przerywnik pomiędzy tymi świątecznymi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. My od dwóch lat na święta piłujemy świąteczne piosenki Pentatonix, baaardzo polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych polskich kilku nie znam. Zaraz nadrobię zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby tak dużo piosenek świątecznych a ja i tak zazwyczaj trzech na krzyż słucham :D Tego roku muszę to chyba zmienić ;) Zaraz przesłucham Twoje propozycje, bo nie wszystkie kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak sporo świątecznych piosenek, dla mnie to za szybko, aby je słuchać. Magia Świąt zaczyna działać u mnie dopiero z tydzień przed nimi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nr 1 zawsze i wszędzie. Absolutnie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. wham i maria carey to must have piosenek świątecznych!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Piosenki z Rudolfa uwielbiam, przenoszą mnie do mojego dzieciństwa i świąt z tamtych lat :) Pozostałe piosenki z Twojej listy również znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the christmas time, such a beautiful time of the year....loved the post!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kocham po prostu całą świąteczną płytę Michaela Buble i co roku jak tylko zaczyna się grudzień słucham jej na okrągło! polecam jeszcze świąteczną płytę The Vamps :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja co roku słucham gotowych playlist na spotify ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie numer jeden to Do they know it's christmas <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam wszelkie nastrojowe świąteczne piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam piosenkę "Ulepimy dziś bałwana" i znam ją całą na pamięć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ♥︎ taki klimat to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD