Blogmas nr 8: Zimowy manicure
inspiracje

15 grudnia 2016



Kolejny świąteczny post, który dla mnie jest odrobinę wyzwaniem, bo z paznokciami jestem na bakier. Lubię mieć je pomalowane, chciałabym mieć na nich coś fajnego, ciekawe i innego, ale zazwyczaj ograniczam się tylko do jednokolorowego manicure. Nie mam czasu ostatnio ani tez umiejętności, żeby się pobawić i zrobić na nich coś ładnego, ale ostatnio marka Neess mnie rozpieściła i dostałam swój pierwszy zestaw do manicure hybrydowego, który pokazałam już na snapchacie (@indeciseee), wstępnie na facebook'u, ale będzie też na instagramie

Dzisiaj będzie bardzo inspiracyjne. Jak już wstępnie przejrzałam niektóre paznokcie stwierdziłam, że chcę się tak nauczyć. Są piękne, klimatyczne, jedyne w swoim rodzaju. Gdyby tylko moje paznokcie były wystarczająco mocne to już teraz bym się odważyła na zrobienie czegoś takiego, ale że ostatnio z fajnych długich zrobiły się ponownie krótkie, bo się połamały to trzeba od nowa walczyć od długie ;). 
Które podobają Wam się najbardziej?

 


 

 

  


 


 

 

 



27 komentarzy:

  1. Ileż u inspiracji! :) Sama sobie robię hybrydy i jeszcze chyba nie mam tak wprawnej ręki, żeby czarować takie wspaniałości. Prędzej postawiłabym na gotowe wzory.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są super ale 2, 4 i 5 pozycja rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka wpadło mi w oko. Szkoda, że nie potrafię tworzyć takich dzieł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to super! Ja niestety nie mam talentu do takich cudów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki :) żebym ja takie umiała robić :) podobają mi się bardzo zielone z gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne *-* Mieć taki talent. Mnie daleko do takich efektów, ale staram się jak mogę :D Mam nadzieję, że trening naprawdę czyni mistrza ;) Również wypełniłam to wyzwanie u siebie, można wpadać, pośmiać się z moich prób dorównania takim pięknym zdobieniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne. W takich chwilach ubolewam że brak mi talentu plastycznego :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ile pięknych inspiracji :) szczególnie ten pierniczkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne! te granatowe z białym wzorkiem,pierwsze na górze jednak urzekły mnie najbardziej :)
    Ja ostatnio lubię naklejki wodne,a hybryd jeszcze nie próbowałam,jestem w tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze sa sliczne :) Szkoda ze nie mam takiego talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje! Mi jednak często brakuje cierpliwości do wzorków, mimo to spróbuję je odtworzyć :) pozdrawiam ♥
    http://siblingbest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze mi się najbardziej podobają. Chociaż raczej nie ozdabiałabym wszystkich paznokci ;)
    Powodzenia w zapuszczaniu pazurków!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne inspiracje, 4 najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. praktycznie wszystkie ładne! :) ale z 11 zdjęcia najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świąteczne wzorki na paznokciach są często arcydziełami, ale mi w ogóle nie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham świąteczny manicure tak pięknie wygląda! w tym roku chyba postawię na granatowe hybrydy z pyłkiem z semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cuda! Żeby tylko lewa ręka chciała współpracować.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie 3 z opi wygląda fenomenalnie :)) I też te mani w kolorze zieleni :))

    OdpowiedzUsuń
  20. sama miałam setki inspiracji, a jak przyszło do zrobienia oczywiscie nie było czasu i trzeba było zrobić coś prostego :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężka decyzja, wszystkie super :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD