Blogmas nr: 11
Christmas DIY, kalendarz adwentowy

21 grudnia 2016



Blogmasów będzie najprawdopodobniej trochę więcej ze względu na ostatnie wyzwanie makijażowe. Ale to nic, dla mnie nawet lepiej, bo będę miała większe możliwości, co do ostatniego blogmasa ;). Dzisiaj będzie o świątecznym DIY, które będzie się wiązało z inspiracjami na jedną konkretną rzecz, a mianowicie kalendarz adwentowy. Już parę lat temu obczaiłam kiedyś, e jedna para dawała sobie prezenty codziennie aż do świąt, przez 24 dni. Wiadomo, że nie muszą to być jakieś ogromne i drogie rzeczy, ale drobiazgi, które mogą umilić każdy dzień aż do świąt! To dopiero magia ;)

Bardzo mi się podoba choinkowy kalendarz adwentowy Mileny! W koperty można wsadzić tak naprawdę wszystko. Zdrapki na każdy dzień, miłe słowo, pozytywne cytaty, które sprawią, że każdy dzień będzie się zaczynał fajnie albo krótkie zagadki, gdzie ukryty jest konkretny prezent dla osoby, która obdarowujemy. Ja planuję coś takiego zrobić dla swojego narzeczonego od paru lat, ale jakoś zawsze brakuje mi czasu na zaplanowanie tego, na znalezienie tylu fajnych prezentów, drobiazgów no i poza tym, odległość na pewno nam nie pomaga, ale wierzę, że w końcu mi się uda wcielić mój plan w życie, a że uwielbiam dawać prezenty, to będę cieszyć się jak dziecko ;).


Tak naprawdę takie kalendarze mogą przybrać przeróżną formę. Może to być choinka, może to być zwykła płyta do której przyczepione są liściki, prezenty, pudełeczka albo fajnym pomysłem jest też zawieszenie tego wszystko na linie, sznurku, czy świątecznej girlandzie i zawieszenie gdzieś w fajnym miejscu.

Tak bardzo bym chciała mieć już swoje całe mieszkanie, gdzie na każdej ścianie byłyby takie kalendarze adwentowe haha. Serio, jeden z nich bym mogła zrobić nawet dla siebie :D. Tak samo, jak i kalendarze adwentowe z kosmetyki, dla wszystkich blogerek i wszystkich kobiet, myślę, że taka rzecz jest jak najbardziej trafionym prezentem, który będzie dawał radość aż do świąt, każdego dnia ;). 









Co myślicie o takich kalendarzach adwentowych? ;)

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądają takie kalendarze. Milenka też miała świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to super pomysł :) Zresztą od małego lubiłam kalendarze adwentowe :) Fajna sprawa, można samemu zrobić i podarować bliskiej osobie. Piękna ozdobna, a do tego ma też świetnie właściwości funkcjonalne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kalendrza świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i ja też kurczę się zbieram i zbieram i w tym roku znowu mi się nie udało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie wpadłam na pomysł takiego kalendarza wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły, u mnie mogłoby być ciężko z wykonaniem. Za rok pomyślę o tym wcześniej i może zrobie sobie kosmetyczny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie mi się podobają
    mega klimat

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje na kalendarze adwentowe. Ale bym miała frajdę gdyby ktoś mi wykonał własnoręcznie taki kalendarz :D Zresztą ja też chętnie bym zrobiła takie DIY. Może w przyszłym roku? :D Na razie oglądam na youtubie i na instastory jak dziewczyny codziennie odpakowują swoje kalendarze. Widziałam, że popularny jest ten z L'occitane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne pomysli na kalendarze adwentowe! Chociaz chyba juz troche za pozno hihi, ale wykrozystam za rok! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kalendarze adwentowe !

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tych kalendarzach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała cierpliwość i zdolności..

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie są super i wyglądają ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne, nie miałam żadnego kalendarza adwentowego w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są takie kalendarze! Może w przyszłym roku pokuszę się o zrobienie własnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wyróżnienie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD