Upominki ze Spotkania na Kawie
w Rzeszowie!

23 września 2017


Witam Was ponownie! Kończę pisać pracę, ogłaszam wszem i wobec, także już niedługo będę tutaj na bieżąco, wydrukowałam sobie nawet blogerski kalendarz, więc będę zmotywowana, zorganizowana i będę się wyrabiać ze wszystkimi wpisami, jakie chcę tutaj opublikować. Na szczęście to już tylko kwestia czasu ;). Dzisiaj przychodzę do Was z luźnym postem. Jak wiecie, ostatnio byłam na spotkaniu blogerek w Rzeszowie, o czym pisałam tutaj. A dzisiaj czas pochwalić się, co zakupiłam na licytacji i co dostałyśmy od sponsorów spotkania. Przy okazji piszcie o czym konkretnie chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności ;)

Najpierw zacznę od produktów z licytacji:

  • Tarkaimiarka  www // FB: rękawice kuchenne i zawieszka zapachowa ;D



  • Napieknewlosy.pl,  www // IG // YT

  • Kartki oraz aniołek robione własnoręczne


  • Face&Look; www // FB: zestaw marki Dermedic, będzie idealny dla mojej mamy :)


I przechodzimy do sponsorów, których było sporo i bardzo dziękuję wszystkim za te dobroci <3:

  • Chaber www // FB: jedzonko


  • Ronney, www // FB: lakier do włosów


  • napieknewlosy.pl

  • Basilur, FB // IGherbatka liściasta, mi się trafiła wersja: czarna herbata cejlońska z dodatkiem kwiatów pomarańczy, róży, płatków amarantusa oraz nutą róży i bergamotki



  • Vichy; www // FB oraz LRP www // FB: La Roche Posay, balsam uzupełniający poziom lipidów 

  • Hean; www // FB // IGpomadka Luxury, tusz do rzęs, pomadka, lakiery do paznokci

  • Sylveco,  www //  FB: zestaw próbek

  • Jordan,  www // FB: zestaw szczoteczek do zębów, nitka dentystyczna

  • Eveline,  www // FB // IG: cienie do oczu, balsamy do ciała, błyszczyki do ust, lakier i odżywka do paznokci, baza pod makijaż, maska do twarzy, kre do mycia twarzy pod prysznicem

  • Bionigree, www // FB // IG: serum do włosów


Inne:
Anna Polońska  FB //  FB
Tania książka  www // FB  // IG
AUREUS www   
Pani Agnieszka Lingas - Łoniewska www // FB // IG
Iwos www // FB // IG
Noble Health www // FB // IG

No to powiedzcie mi, od  czego mam zacząć testowanie ;)?


19 komentarzy:

  1. Wow ile dobroci :D Tylko pozazdrościć :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa jak wypadnie u Ciebie serum Bionigree ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej wpadły mi w oko upominki od Hean i Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gadżety :) Osobiście uwielbiam takie imprezy i nawet byłam organizatorką. Kawał ciężkiej pracy, ale efekty wynagradzają zadany trud :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj troszke tego jest :) same dobroci ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super produkty do Ciebie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba idea takich spotkać i te miłe upominki.
    Sama chętnie bym testowała te różności.
    Byłabym zadowolona.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo różnorodne produkty, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory lakierów :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości będzie co testować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, mój mąż oszalałby na punkcie tej czosnkowej Macy - ja zawsze się dziwię, że mu to smakuje, a tutaj jeszcze o smaku czosnku. :D Muszę mu to kupić. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy kuchenne wpadłyby w moje ręce! Ostatnio dużo pichcę, więc w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jak co, ale mnie najbardziej urzekły rękawiczki :P nic nie poradzę, że uwielbiam pichcić :P

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak te kosmetyki zdecydowanie wymiatają!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD