Yves Rocher Woda toaletowa
Un Matin au Jardin - kwiat bzu

19 czerwca 2017


Cześć! Na szczęście pod ostatnim postem okazało się, że nie tylko ja jestem zołzą, która się wykłóca o niektóre rzeczy, więc nie czuję się osamotniona. Dzięki Bogu już weekend, oczywiście dla mnie, bo wiem, że jest poniedziałek i pewnie teraz część z Was mnie nie znosi, bo ja mam teraz dwa dni wolnego, co cieszy mnie niesamowicie, że moge odpocząć, zrobić rzeczy, które muszę, czyli ogólnie sprzątam, ogarniam, robię zdjęcia, piszę i jestem hiper-produktywna w porównaniu do ostatnich kilku miesięcy, więc korzystam z tego. I mega się ciesze na zbliżające się wakacje, bo szykuje mi się masa wesel, świadkowanie, panieński, wakacje, wyjazdy, imprezy no i już we wrześniu wyprowadzam się z Lublina, z czego ciesze się najbardziej ;). Także jestem happy, a to najważniejsze, a żeby było jeszcze lepiej to już pod koniec przyszłego tygodnia wyruszam do Zakopanego <3. Lepiej być nie może.
Dzisiaj mam dla Was recenzję wody toaletowej od Yves Rocher, której zapach jest najpiękniejszy na świecie i zawsze kojarzy mi się z ciepłem, wakacjami, latem i błogim czasem. Kto uwielbiam tak, jak ja zapach bzu? Jeżeli właśnie Ty, to zapraszam dalej ;)

Yves Rocher 
Un Matin au Jardin woda toaletowa
kwiat bzu


Cena: 92zł, obecnie na promocji za 62zł
Pojemność: 100ml

Od producenta: Odkryj delikatny zapach świeżo zebranego bzu w tej kwiatowej kompozycji, która pozostawi Twoją skórę delikatnie pachnącą.

Tak wiem, opis pozostawia wiele do życzenia haha, ale nie mam już pudełeczka, w którym przyszła ta woda toaletowa, a i tak w sumie nie wiem, czy tam wyczytałabym coś więcej na jej temat, więc musi zostać tyle ile jest. Obecnie jestem posiadaczką perfum tylko i wyłącznie ze strony Yves Rocher, bo mam tam swoje jedne ulubione, a resztę zazwyczaj dostaję za free, jako bonus do zakupów, o czym pisałam już raz w recenzji innej wody toaletowej o zapachu róży tutaj. Dlatego nie będę się rozpisywać o tym, jak działa firma, zapraszam do tamtego postu.


Uwielbiam kwiaty, uwielbiam je dostawać, jak i uwielbiam wszystkie kwiatowe zapachy. Jestem osobą z nadwrażliwym nosem i mi musi pachnieć, bo inaczej marudzę haha. Ale co roku czekam tylko i wyłącznie na wiosnę i na ten moment, kiedy w końcu poczuję ten piękny zapach bzu. To jest zdecydowanie mój najbardziej ulubiony zapach ever, więc jak tylko mogę to zrywam bez gdzie popadnie, więc nie powinien Was zdziwić obecnie właśnie ten kwiat na zdjęciach. Najpierw go ukradłam, potem wpadłam na pomysł, że można zrobić zdjęcia! ;D


Buteleczka jest szklana, prostokątna, taka sama, jak wszystkie wody toaletowe z tej serii i ja uważam, że coś w sobie mają. Różnią się od siebie tylko kolorem płynu, ale to sprawia, że mogłabym mieć je wszystkie na półce ułożone np. w kolory tęczy. Oooo, to by było mega haha. Z buteleczką wszystko gra, zakrętka się nie odkręca, atomizer dobrze działa i rozpyla bardzo fajną mgiełkę, która super otula sporą powierzchnię, więc nie psikamy strumieniem w jedno miejsce, tylko praktycznie od razu tworzymy 'idealną chmurkę' perfum.


Zapach jest najpiękniejszy na świecie, ale pod warunkiem, ze nie przesadzimy i nie wypsikamy połowy buteleczki na raz. Wtedy jest okropnie duszący i brzydki. Z kolei delikatne jedno, maksymalnie dwa psiknięcia dają piękny i subtelny zapach, który utrzymuje się w miarę długo. W ciągu dnia możemy się psiknąć jeszcze jeden dodatkowy raz, a pachniemy na pewno cały dzień. Wiadomo, że w ciągu dnia przyzwyczajamy się do swoich perfum, ale na ubraniach ten zapach utrzymuje się niesamowicie długo, więc ja jestem zadowolona bo nic innego nie oczekuje ;).


Jak możecie się domyśleć, ja uwielbiam ten zapach, jak i te wody toaletowe. Są mega wydajne, a z taka pojemnością to już w ogóle. Tym bardziej, że i tak zazwyczaj mamy kilka pachnących flakoników, więc będę pachnieć bzem baaardzo długo! A już tym bardziej nie mogę się tego doczekać pod koniec lata, na jesieni i zimą, kiedy zatęsknię za bzem :3. Obecnie są na promocji, więc ja je jak najbardziej polecam i przy okazji innych zakupów, możecie spokojnie wybierać właśnie te wody toaletowe, jako gratis do zakupów. A jeżeli uwielbiacie bez tak, jak ja.. to nie ma na co czekać :)! I dlatego u mnie bez zdecydowanie wygrywa z różą, nie tylko pod kątem zapachu, ale i trwałości. Jest dużo bardziej trwały niż różany friends, może ze względu na to, że zapach jest mocniejszy ?
Mimo wszystko, ja go uwielbiam i uwielbiać będę <3.


29 komentarzy:

  1. ŁAdne są te zapachy takie rześkie lekkie.. ale krotko się trzymają:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrowionka
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaako gratis do zakupów?! :D :o ale mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja mam tendencje do przesadzania z zapachami wiec musze osobiscie wachnac 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja mam tendencje do przesadzania z zapachami wiec musze osobiscie wachnac 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Wahałam się pomiędzy tym zapachem a werbeną i wybrałam to drugie. Niestety dość szybko zapach umyka mojemu nosowi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy muszą pachnieć obłędnie :) Uwielbiam zapach bzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale musi ładnie pachnieć, a do tego ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wody perfumowane z YR miałam kiedyś ten wariant zapachowy ale chyba w innej butelce ale to było dawno o ile zapach śliczny to trwałość była słabiutka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny to musi być zapach!
    Zdecydowanie warto mieć takie wody toaletowe w zanadrzu.
    Zawsze się przydają. Wiem z doświadczenia. A bez kocham.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszystkie kwiatowe zapachy z bzami na czele :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją,dostałam ją jako prezent do zamówienia i rzeczywiście jest bardzo fajna .Jak większośc zapachów od YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wersję o zapachu róż. Bez tez musi ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak mają bardzo trwałe zapachy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. W ogóle nie znam zapachów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam wolny poniedziałek i jutro mam wolne :D
    Dostałam kiedyś ten zapach jako gratis do zakupów i chociaż uwielbiam zapach bzu to kwiatowe perfumy nie zdają u mnie egzaminu. Oddałam mamie. Ogólnie świetnie oddaje zapach bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A gdzie się przeprowadzasz z Lublina?:) No mi się własnie wydaję, że ja w ogóle nie jest produktywna i nie wiem o co kaman:( I też mam mnóstwo wesel, w tym roku akurat bez świadkowania, ale panieński owszem, szykuje się;:) No i na wakacje też jadę, ale dopiero w październiku!:) Woda ma łądną buteleczkę, ale na promce w Rossmannie w grudniu tak się zaopatrzyłam w perfumy, że chyba przez kolejny rok nic nie kupię:D albo i dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo a gdzie się wyprowadzasz? :)

    Ania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wracam do domu, ale mam nadzieję, że nie na długo :D Aczkolwiek i tak większych planów nie mam :D

      Usuń
  19. Bardzo lubimy zapach bzu więc taka woda toaletowa pewnie by nam się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię takie zapachy 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię zapach bzu, więc się zastanowię nad jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wolne w poniedziałek to normalnie święto nad świętami :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Spokojnie nie jesteś sama, witaj w klubie zołz :D Chyba nie ma nic gorszego jak czuć osobę, która wylała na siebie nie pół, ale całą buteleczkę perfum, tak że można umierać kilometr od niej :) Szczególnie pozdrawiają wtedy astmatycy. Bez świetnie się wkomponowuje w klimat zdjęć.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. micro needling houston


    It seems every one has ordered something from The Ordinary. It just shows how well informed people are about skin care and that packaging and fancy expensive ingredients don't really matter.

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś miałam jedne zapach z tej firmy i muszę stwierdzić, że był on naprawdę ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię kwiatowe wody. O zapachu bzu jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD