#12 Kinomaniak
Ostatnie 6 filmów, które oglądałam

25 czerwca 2017



Miałam swój plan na pisanie, dodawanie, robienie zdjęć, instastory, snapchaty, sraty i nagle bach, zepsuł mi się telefon. Upadał mi już wiele razy, ale tym razem niestety padł na dobre. Najbardziej mi szkoda wszystkich zdjęć, nagrań i numerów telefonu, ale już poobczajałam internety i znalazłam parę sposobów na odzyskanie tych rzeczy bez działającego wyświetlacza także zostanę hackerem, ale to dopiero w domu :D. W poniedziałek będę mieć nowy telefon, więc mam weekendowy odwyk od telefonu i nawet nie wyobrażacie sobie, jak ciężko jest walczyć z przyzwyczajeniami... Dopiero teraz to widzę, jak dużo rzeczy robiłam na telefonie i z telefonem, ale przyda mi się taka przerwa.
Dzisiaj wracam do Was z kinomaniakiem! Dzisiaj mam dla Was komedię, film sensacyjny, o którym na pewno słyszeliście i tym razem mnóstwo bajek, nie wiem, jak to się złożyło, że tak wszystko na raz, ale wiem, że nie tylko ja jestem taką fanką bajek ;)!


7 rzeczy, których nie wiecie o facetach (2016) komedia obyczajowa

Słyszałam, że ten film jest bardzo fajny. Sporo osób go chwaliło, a mi jakoś nie przypadł do gustu. Jeżeli dobrze pamiętam, to chyba na tym filmie mój kolega usnął w kinie już na samym początku. Niby fajny, niby trailer ma coś w sobie, niby historie wydają się różne, niby smieszny, a momentami nawet bardzo i niby wszystko się dobrze kończy, ale jakoś mnie nie porwał. Wszystko było jakby przerysowane i takie aż za bardzo. Może to był specjalny zabieg, żeby pokazać jak bardzo te filmy potrafią być czasem durne i nieprawdopodobne? 


Pitbull, Nowe porządki (2016) dramat, sensacyjny


Zdecydowanie bardziej podobała mi się pierwsza część i tą ją zazwyczaj sobie przypominam, kiedy słyszę o Pitbull'u ogólnie. Trzyma w napięciu, jest to coś zdecydowanie nowego, momentami strasznego i nie pomyślałabym, że mi się spodoba ten film, ale uwielbiam go. I to jeden z tych filmów, które mogę oglądać parę razy. Z kolei druga część, Niebezpieczne Kobiety jest dla mnie bardziej komedią. Nie trzyma aż tak w napięciu jak pierwsza część, porusza inne tematy związane z kobietami. mam wrażenie, że tych rożnych historii było trochę za dużo, jak na jeden film, za dużo bohaterów, za dużo dramatu, że stał się filmem ciężkim i przytłaczającym, za bardzo. Ale mimo wszystko podobał mi się i uważam, że jest wart obejrzenia.


Zwierzogród (2016) 'Zootopia' animacja, komedia, przygodowy

Jeżeli czytacie moje kinomaniaki to zauważyliście, że uwielbiam bajki. Nie mam pojęcia dlaczego, może takim dzieckiem dalej jestem, ale one mają w sobie coś tak niewinnego, są tak śmieszne, wzruszające i w ogóle, że je uwielbiam ;). I właśnie Zwierzogród stał się jedną z moich najbardziej ulubionych bajek, do których mogę wracać dniami i nocami. Scenę z leniwcami my ślę, że zna każdy nawet te osoby, które nie oglądały całej bajki, ale polecam, bardzo!


Jak wytresować smoka 1 (2010) i  Część 2 (2014) 'How To Train Your Dragoon' animacja, familijny, fantasy, przygodowy

Kolejne bajki, ale nic na to nie poradzę, że czasem mam taki okres, że oglądam talko takie filmy haha. Kolejna z serii śmiesznej, rozkosznej, romantycznej i wzruszającej. Kto nie lubi opowieści o smokach? Kto nie lubi momentów, kiedy ciamajda staje się kimś wow i poważanym? No właśnie.. A bajki Jak Wytresować Smoka właśnie takie są. W drugiej części mamy akcent rodzicielski, na maksa wzruszający , który nagle wszystko wyjaśnia ;). 


Dobry dinozaur (2015) 'The Good Dinosaur' animacja, komedia, przygodowy

To jest tak rozkoszna bajka i mimo, że oglądałam ja z rok temu ja dalej o niej pamiętam i co jakiś czas ja wspominam. Zabawne jest to, że mamy tutaj dinozaura, którego postrzegamy jako prawdziwe dziecko i dziecko, które z kolei zachowuje się, jak słodki malutkie zwierzaczek. Obie postaci spędzają czas razem i pomagają sobie nawzajem i na szczęście obie mają swój własny happy end, jeden oczywisty od samego początku filmu, drugi mniej, ale mile zaskakujący.


Gnijąca panna młoda (2005) 'Corpse Bride' animacja, czarna komedia

Strasznie chciałam to zobaczyć bardzo długo! I nie mam pojęcia dlaczego, po co, na co, ale obejrzałam, zaspokoiłam swoją ciekawość i nie narzekam. Nie wspominam tej bajki tak często i cudownie, jak poprzednie, ale jestem pewna, że prędko nie obejrzę nic, co będzie chociaż w 20% podobne do Gnijącej Panny Młodej. Poważnie. Jedna z najbardziej oryginalnych, lekko przerażających, dziwnych, czarnych bajek ever. I ja ją polecam głównie ze względu na to, jak dziwne to jest i zarazem jak ciekawe i wciągające. Zastanawiam się, kto wpadł na taki pomysł :D


A Wy co ostatnio mieliście przyjemność oglądać? Piszcie w komentarzach, wszystkie filmy chętnie zapisuję i potem oglądam ;D.


24 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o film "Pitbull" zdecydowanie jestem wierną fanką wersji serialowej :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam tylko Niebezpieczne kobiety i chyba pierwszą część Jak wytresować smoka. Ostatnio jakoś nie oglądam filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie najbardziej podoba się środkowa część Pitbllua ale ta także nie nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnim filmem raczej bajką jaką oglądałam to Viana przepięknie zrobiona i przyjemna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za Pitbulla to już nie wiem od kiedy sie zabieram :D! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwierzogród, jak wytresować smoka i corpse bride uwielbiam. Tim Burton zawsze stworzy coś ciekawego o dziwo z tego co wiem to jego inspiracją do tak abstrakcyjnych nie raz filmów są jego koszmary, które mu się śnią.

    OdpowiedzUsuń
  7. 7 rzeczy oglądałam akurat wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wytresować smoka bardzo lubię :D zresztą ja kocham bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych filmów to tylko Pitbulla oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwierzogród kocham <3 jak wytresować smoka tak samo <3 a Gnijąca ... to klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwóch ostatnich filmów nie miałam okazji widzieć/słyszeć o nich, natomiast o pozostałych słyszałam praktycznie same pozytywne opinie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy tylko oglądałam, mam nadzieje ze w tym tyg uda mi sie znalezc troche czasu na odpoczynek i właśnie oglądnać kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubie z tego tylko bajki:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Pitbul oki :) 7 rzeczy to dla mnie nuda areszty nie kojarze ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś już widziałam urywek Zwierzogrodu. Tylko gdzie? :)
    Bardzo mi się podoba ta seria z filmami.
    Pitbulla oczywiście widziałam.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ,,Zwierzogród" oglądałam! Bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że lubisz bajki :) Pitbulla obejrzałam, bardzo fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio głównie seriale (iZombie, Amerykańscy Bogowie, Better call Saul), a film, o jeny, chyba ostatni raz oglądałam całe tygodnie temu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Gnijącą, tak jak wszystkie filmy Burtona ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD