Bioxsine szampon i odżywka
przeciw wypadaniu włosów

13 maja 2017


Welcome back! Mamy weekend, a większośc z Was pewnie jest na maksa zmęczonych, bo albo matury albo juwenalia, także mam nadzieję, że przebrniecie jakoś przez ten post, który najprawdopodobniej będzie trochę dłuższy, bo sie uzbierało trochę informacji. No, ale. Pogoda się w końcu poprawia, a ja już baaardzo pragnę wiosny. Chcę założyć jakąs kieckę, trampki bez obawy, że zmarzną mi kostki. Takie mam marzenia na chwilę obecną. No i chciałabym kolejny weekend, bo teraz cały spędzę niestety na uczelni i w pracy ;).
A kiedy ja się czzę, Was zapraszam na post dotyczący włosów i skupimy się na wypadaniu. Od marki Bioxsine otrzymałam na spotkaniu szampon oraz odżwykę przeci wypadaniu włsoów z Biocomplex'em B11. Zapraszam! :)

Bioxsine szampon i odżywka
przeciw wypadaniu włosów
Biocomplex B11


Przeznaczenie; Opracowany specjalnie dla osób borykających się z problemem wypadania włosów oraz/lub osób pragnących wzmocnić włosy i nadać im sprężystość. Włosy normalne i suche.
Właściwości: Dzięki zastosowane formule, w skład której wchodzą: krzem, pantneol i Biocomplex B11, oprócz ochrony przed wypadaniem włosów, szampon i odzywka zwiększają ich gęstość, nawilżają i nadają włosom blasku, odżywiają włosy, wspomagają wzrost zdrowszych, grubszych i mocniejszych włosów, sprawiają, że skóra głowy staje się zdrowsza. Odżywka ułatwia rozczesywanie. Regularne i ciągłe stosowanie szamponu sprzyja wzmacnianiu aktywnych mieszków włosowych.Dodatkowo szampon Bioxsine dla Kobiet zawiera krzem, pantenol, niacynamidy i betasitoterol. Składniki regulują wydzielanie sebum, usuwają uszkodzenia powstałe podczas czesania i stylizacji włosów oraz zapewniają włosom odpowiednią ochronę.

W 8% uczestników badań przeprowadzonych na Uniwersytecie w Pawii we Włoszech zaobserwowano zmniejszenie wypadania włosów w okresie 6 miesięcy.
Uwagi: *Nie wywołuje żadnych skutków ubocznych, *Posiada pH odpowiednie dla skóry głowy. *Nie powoduje reakcji alergicznych ani podrażnień. *Jest dermatologicznie bezpieczny


Szampon
29,90 zł za 300 ml

Szampon Bioxsine Dermagen dla Kobiet to ziołowy szampon opracowany specjalnie dla kobiety borykających się z problemem wypadania włosów oraz/lub kobiet pragnących wzmocnić włosy i nadać im sprężystości. Szmapon Bioxsine Dermagen dla Kobiet to połączenie krzemy, niacynamidu oraz formuły Biocomplex B11. Składniki te przenikają do cebulek włosowych wzmacniając je od środka, poprawiając ich kondycję i wytrzymałość.
Dodatkowo szampon przeznaczony do włosów farbowanych chroni kolor włosów, zapewniając włosom miękkość i naturalny połysk. Bioxsine delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, jednocześnie dostarczając niezbędnych witamin i minerałów; zapewnia sprężyste, silne i zdrowe włosy.
Sposób stosowania: Zmoczyć włosy, delikatnie wmasować produkt i dokładnie spłukać Do użytku codziennego. Zaleca się długotrwałe stosowanie produktu dla większej skuteczności w zapobieganiu utracie włosów. Można stosować z odżywką Bioxsine Dermagen dla kobiet.

Skład: Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Peg/PPg-120/10-Trimethylolpropane Trioleate, Laureth-2, Amodimethicone, Pafum/Fragrance, Mel, Benzyl Alcohol, Glycerin, Biocomplex B11-WB (Alanine, Apigenin, Arginine, Aspartic Acid, Calcium, Copper, Glutamic Acid, Iron, Kaempferol, Leucine, Magnesium, Myricetin, Phenylalanine, Potassium, Proline, Pyridoxine, Quercetin, Riboflavin, Serine, Thiamine, Tyrosine, Valine, Zinc), Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-7, C11-15 Pareth-7, Laureth-9, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Trideceth-12, Sodium PCA, Linalool, Equisetum Arvense Extract, Methylchloroisothiazolinone, Niacinamide, Pyridoxine HCL, Methylisothiazolinone.


Odżywka
29,90 zł za 300 ml

Odżywka Bioxsine Dermagen wnika w cebulki włosowe odżywiając je. Niezwykła formuła stanowiąca połączenie takich składników jak krzem, pantenol i Biocomplex B11 spawia, że włosy są zdrowsze i mocniejsze. Nie zawiera barwników. 
Stosowanie: Odżywkę Bioxsine Dermagen dla kobiet należy nałożyć na włosy po ich uprzednim umyciu szamponem Bioxsine. Po odczekaniu 1-2 minut należy spłukać odżywkę. Dla uzyskania lepszego efektu, w walce z wypadaniem włosów można stosować również na skórę głowy.

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-18, Ceteareth-20, Dimethiconol, Tea-Dodecylbenzenesulfonate, Behentrimonium Chloride, Cetrimnium Chloride, Stearic Acid, Palmitic Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Equisetum Arvense Extract, Benzyl Alcohol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Biocomplex B11 (Urtica Urens & Dioica Extr. (Nettle), Chamomilla Recutita Extr. (Chamomile), Achillea Millefolium Ext. (Common Yarrow), Ceratonia Siliqua Extr. (Carob)< Equisetum Arvense Extr. (Horsetail)), Panthenol, tetrasodium Edta, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


Komu włosy wypadają na wiosnę tak samo, jak i mi? Ja ostatnio w ogóle przeżywam masakrę jeżeli chodzi o moje włosy. Ostatnio postanowiłam je rozjaśnić, wiecie sombre i te sprawy, a teraz się męczę. Jeżeli macie jakieś tricki jak ujarzmić rozjaśniane włosy i co zrobić, żeby powróciły do jak najlepszej formy to będę bardzo wdzięczna! :)

Już jakiś czas temu zaczęłam stosowanie zestawu przeciw wypadaniu włosów marki Bioxsine. Otrzymałam go na spotkaniu blogerek dosyć dawno i w końcu mogę go dla Was zrecenzować ponieważ wykończyłam opakowanie szamponu. Rozkładając zestaw na czynniki pierwsze:


Szampon ma idealną konsystencję, jest jakby lekko oleista, ale i lekko wodnista, lekko gęsta, taka po prostu idealna, poważnie. Pachnie bardzo ziołowo, ale ładnie, mimo wszystko ten zapach nie utrzymuje się na włosach, pewnie ze względu na tryliard innych kosmetyków, które pakuję jeszcze we włosy. Szampon świetnie się pieni i jeszcze lepiej myje włosy. Naprawdę bardzo fajnie je oczyszcza i ujarzmia. Moje pokręcone, sianowate coś przed myciem jest tak poplątane i lekko suche, że aż jestem w szoku, że szampon potrafi je tak dobrze wygładzić. Włosy od razu stają się miękkie i cudownie oczyszczone, tak samo jak i skalp i dało się to odczuć. Włosy były lekko uniesione, a co najważniejsze niewysuszone. I jeszcze jedna kwestia, ja nadużywałam szamponu dlatego skończył mi się szybciej. Tak naprawdę, on się tak świetnie pieni, że niewiele wam potrzeba, żeby umyć włosy ;). Co do składu, to jest strasznie długi, ale cosdna podpowiada mi, że jest średni. Coś tam dobrego, ale i złego na pewno tam znajdziemy.


Drug krok, to oczywiście odżywka, bez której ja nie wyobrażam sobie mycia włosów. Mogę zrezygnować ze wszystkie, ale odżywka musi być. I tutaj pojawia się mimo wszystko moje pytanie. W jaki sposób odżywka działa na wypadanie włosów? Nie używam jej na skalp, tylko na włosy, ale dobra. Odżywka jak to odżywka, wsiąka fajnie we włosy i dodatkowo je wygładza i nawilża. Nie obciąża włosów i ich nie przetłuszcza, to na pewno! Zapach też ma fajny, nie jest już taki typowo ziołowy, ale jest spoko. Konsystencja jest fajna, bo nie spływa z włosów, tylko tak jak pisałam wyżej, wchodzi we włosy, co jest fajne. Jeżeli chodzi o sam skład odzywki, to jest bardzo podobny do szamponu. Coś dobrego, coś złego, na pewno mogłyby być lepiej. I to, co zawsze mnie spotyka to szampon skończył się dużo szybciej niż odzywka, mam wrażenie, że odzywki zostało mi jeszcze z pół opakowania, a nie oszczędzam.

Ogólne kwestie, czyli np.: opakowanie, Różnicy między szamponem, a odżywką nie ma. Tyle, że o od szamponu się strasznie ciapie i zbiera resztki odżywki, co po pewnym czasie utrudnia otwarcie, ogólnie wszystko jest okej. Jeżeli chodzi o działanie całego zestawu to włosy po umyciu są naprawdę gładkie, miękkie i nawilżone, ale niestety efekt ten znika po paru godzinach, a następnego dnia na głowie już jest siano, aczkolwiek jest to prawdopodobnie kwestia mojego rozjaśniania, ale n szkoda, że cały zestaw nie pomógł trochę i w tym (jak już wymagać, to wszystkiego :D).


Najważniejsze, czyli jak przeciwdziała wypadaniu włosów. Wypadanie faktycznie zostało lekko powstrzymane i wypadały mniej, więc to naprawdę fajne! Używając tych kosmetyków miałam wrażenie, że skóra głowy jest cudownie oczyszczona, a w połączeniu z peelingiem cebulki włosów były jakby odblokowane, więc nie dość, że nie wypadały tak łatwo to jeszcze rosły szybciej i pojawiły się baby hair ;)! Ogólnie ja jestem bardzo zadowolona. Nie był to co prawd efekt WOWOW, ale na wow! mogę ocenić ;). Każde nawet lekkie ograniczenie czegoś jest zbawieniem, a te produkty również wzmocniły lekko moje włosy :) Także ja jestem zadowolona!

Miałyście? :) Albo może polecicie mi jeszcze coś innego na wypadanie i porost włosów ;D?


29 komentarzy:

  1. super, że jesteś zadowolona, chyba zacznę używać takich wzmacniających produktów bo mam co raz rzadsze włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ampułki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda. Nie znam marki ;)
    Ja najczęściej decyduję się na maksymalne nawilżenie ostatnio, bo po prostu uwielbiam taki efekt.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki ;) Ogólnie ostatnio mocno mi włosy wypadają, więc może się zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ich szampony to dla mnie prawdziwa rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego szamponu nie miałam,ale brzmi fajnie.Szkoda,że o nim nie wiedziałam parę miesięcy temu -przydałby się.Teraz doprowadziłam moje włosy do porządku dzięki witaminom ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, skład mają długi i średni i to muszę przyznać, natomiast jakoś nie przekonuje mnie ta marka, co do porostu włosów - hmm najlepiej by było iść do trychologa, oni mają teraz wiele fajnych produktów z aptek, które warto polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja ostatnio zamiast odzywki uzywam np. oleju na noc :) przyjrze sie tym produktom :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, oleje, oleje i jeszcze raz oleje ;) Do tego odżywka Garnier Ultra Doux z awokado i suche włosy odzyskują swój żywot ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam szansy wypróbować tego szamponu, myślę , że skuszę się może najpierw na jakąś próbkę bo szukam właśnie czegoś na wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałyśmy nigdy takiego zestawu :) Widać, że fajnie się sprawdził więc warto zapamiętać na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam od kogoś, że nieco powstrzymuje wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm No sama nie wiem co o tych produktach sądzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi na wiosnę lecą włosy... :/ tego zestawu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam z tej serii szampon oraz ampułki - wygrałam je w jakimś konkursie, jednak u mnie niestety się nie sprawdziły, ale za to muszę przyznać, że moja skóra głowy rzeczywiście była bardzo dobrze oczyszczona :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosy wypadały mi garściami, teraz trochę się to zmieniło ale nadal lecą więc chętnie kupię ten szampon skoro działa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szamponu nie mogłabym używać przez SLES w składzie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście ostatnio uspokoiło się moje wypadanie włosów, ale zawsze warto mieć w zapasie taki arsenał kosmetyków, które nas ratują :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie jest w całości z naturalnych składników, to na pewno podniosłoby jego wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety mnie nie tylko na wiosne bardziej wypadaja ale zauwazylam od jakiegos roku :( Ciekawe kosmetyki mysle ze warte mojego zainteresowania :)
    P.S. Twoj blog bardzo przypadl mi do gustu wiec zostaje w obserwatorach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. własnie, też zastanawiają mnie zawsze odzywki na wypadanie włosów, bo przecież jak to sie ma do skalpu? Moim zdaniem to ma po prostu zachęcić do kupna zestawu i tyle

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej fimie ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę koniecznie wypróbować. Pozdrawiam serdeczie

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdy rozjaśniałam włosy, to u mnie problemem była ich suchość, na szczęście nie zaczęły mi bardziej wypadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś produkty tej marki i dawały fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam go, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD