AquaPi Cosmetics
Balsam intensywnie nawilżający do ciała

26 maja 2017


Jestem! Skorzystałam dzisiaj z faktu, że mam w miarę bardzo wolny dzień. Miałam rano tylko jedne korepetycje i laba! W końcu mogłam sobie pozwolić na spokojny spacer z korepetycji do domu zamiast biegu na mpk i jedzenia w drodze, co dało mi sporo energii. Poza tym, wczoraj ukradłam bez wracając z pracy, czym 'pochwaliłam' się na instagramie, ale pachnie mi cudownie w pokoju teraz. Na zewnątrz świeci słoneczko, ja jeszcze przy okazji zdążyłam obejrzeć dziś film, a zaraz zjem gołąbki, które zrobił mój tato i mi je idealnie zapakował, że się nie rozmroziły w drodze z domu do Lublina. To wszystko sprawia, że w końcu mi się chce, czego mi bardzo brakowało przez ostatnie miesiące. Dlatego tym radosnym, optymistycznym akcentem zapraszam Was w końcu do recenzji!
A dzisiaj recenzuję balsam do ciała marki Aqua Pi Cosmetics, z nazwy wynika, że balsam jest intensywnie nawilżający o działaniu ujędrniającym, więc przekonajcie się sami, jak to się ma w praktyce, bo w teorii brzmi świetnie ;).

Aqua Pi Cosmetics
Balsam intensywnie nawilżający do ciała
o działaniu ujędrniającym

Cena: 119zł
Pojemność: 200ml

Od producenta: Balsam ujędrniająco-nawilżający do ciała BODY PERFECT COMPOSITION to unikalny produkt, wyróżniający się swoją innowacyjnością. Przeprowadzone pod okiem włoskich i polskich naukowców nowatorskie połączenie technologicznie wzbogaconej wody i najwyższej klasy składników aktywnych sprawia, że cechuje się on potwierdzoną skutecznością działania. kolagen morski zawarty w produkcie stymuluje odbudowę elastyny i kolagenu oraz zagęszczenia skory, przy jednoczesnym zapobiega powstawaniu zmarszczek. Hydrglikolowy wyciąg z imperata Cylindrica wykazuje silne działanie nawilżające przynosząc natychmiastową ulgą suchej skórze zaś proteiny jedwabiu sprawiają, że cieszy się ona niezwykłą miękkością i gładkością. Wyjątkowo skuteczny balsam nawilżający, który działa jak kojący kompres w przypadku skóry suchej i odwodnionej. Unikalna kompozycja składników aktywnych umożliwia stosowanie balsamu po depilacji, opalaniu oraz w przypadku innych podrażnień. Wyraźnie ujędrnia i poprawia wygląd zarówno młodej, jak i dojrzałej skóry ciała.

Polecany: do skóry wymagającej intensywnością nawilżenia; dla poprawy jędrności skóry; po kąpieli, depilacji, opalaniu; dla kobiet w każdym wieku; w przypadku skóry wrażliwej; na dzień i na noc.

Skuteczność potwierdzona w badaniach klinicznych:
*Zwiększenie jędrności i elastyczności skóry nawet o 16% u 97% badanych.
*Wzrost poziomu nawilżenia do 73% u 100% badanych.

Skład: Aqua/Water, Caprylic/Capric Trigliceryde, Glycerin, Imperata Cylindrica (Root Extract) (and) Aqua (and) Glycerin (and) PEG 8 (and) Carbomer, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate (and) Polyglyceryl-6 Palmitate/Succinate (and) Cetearyl Alcohol, Soluble Collagen, Water (and) Glyceryl Polyacrylate (and) Butylene Glcol (and) Hydrolyzed Silk (and) PVM/MA (and) Phnoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Tetrasodium EDTA, Parfum.


Dopiero niedawno odkryłam markę AquaPi Cosmetics i szczerze żałuję, że tak późno. Na blogu mogliście już przeczytać o wodzie micelarnej, która szybko się skończyła, ale potem wylądowała w moim cudach denka, także dobrze, dobrze ;).
Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z balsamem do ciała, który już samą nazwą obiecuje nam wiele; intensywnie nawilżający o działaniu ujędrniającym. Brzmi nieźle, ale jak jest naprawdę? :)


Balsam znajduje się w rewelacyjnej buteleczce, nie jest to typowe opakowanie, proste, zwykły, tylko już sama buteleczka sprawia, że produkt wyróżnia się na tle innych, co myślę, że widać po zdjęciach. Poza tym, na butelce nie ma prawie żadnych informacji, w sumie poza nazwą to żadnych, więc ja teraz oszukałam się kartonika, na którym są wszystkie podstawowe informacje. Co więcej, balsam ma pompkę, więc tutaj ogromny plus, ale u mnie ona przestała działać w połowię zużycia, więc stała się bezużyteczna. Nie wiem, czy tak się zdarzało u innych, czy tylko u mnie, ale jakoś sobie radziłam i zużyłam balsam do końca, więc tragedii nie ma.


Dalej, czyli konsystencja oraz zapach. Balsam jest niesamowicie zbity i treściwy. Na szczęście w kontakcie z ciepłem staje się rzadszy i już dużo fajniej jest go użyć i się wysmarować. Dzięki czemu, niewiele produktu potrzeba, żeby użyć na raz. Poza tym, zapach jest rewelacyjny, nie przypomina mi nic konkretnego. Nie jestem w stanie nawet stwierdzić, czy jest bardziej kwiatowy, owocowy czy z innej kategorii, bo jest naprawdę jedyny w swoim rodzaju. A najważniejsze jest to, że jest ładny i uzależniający;)!


A teraz coś jeszcze ważniejszego, czyli jego działanie. Balsam był fajny, fajnie nawilżał i odżywiał skórę. Mogę też śmiało stwierdzić, że ujędrniał i cudownie wygładzał moje ciało. Przy okazji, skóra w trakcie używania balsamu była niesamowicie miękka. I jestem na maksa zadowolona z tego produktu, bo jego działanie jest praktycznie nieporównywalne z innymi balsamami, jakie do tej pory używałam.


Podsumowując, ja jestem zadowolona. Jest drogi, ale bardzo wydajny, wytrzymał u mnie aż 4 miesiące, co jest dobrym wynikiem. A przy okazji skład tez jest bardzo fajny. Nie znalazłam w nim żadnych szkodzących składników (ale mogę się mylić, więc w razie w mnie poprawcie). Ja osobiście będę tęsknić za tym balsamem i z tego, co widzę obecnie nie występuje w magazynie, ale jak tylko się pojawi to na pewno się na niego skuszę ;).


21 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu, ale zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo jak aż 4 miesiące to naprawde super wydajnosc ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ależ fajny balsam, wspaniałości :)
    No, no - naprawdę super pomysł...i pompkę ma :D :)
    Nie znam tej nazwy, ale mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym wypróbowała i spodobało mi się jego działanie to pewnie też kupiłabym drugie opakowanie :) ale ogólnie ta seria jak dobrze kojarzę jest dość droga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieraz człowiek potrzebuje takie wolniejszego dnia dla regeneracji sił :)
    Co do balsamu to pierwsze co mnie odrzuciło to jednak cena. Przy takich kosztach to zamiast designerskiej buteleczki wolałabym chyba jednak pompkę, która działa do końca :P Cieszę się, że opis producenta to nie są tylko puste słowa i produkt naprawdę się u Ciebie sprawdził :) Również wydajność rekompensuje w sporym stopniu cenę... Ale mimo wszystko chyba się nie zdecyduję nawet jak już będzie dostępny.
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  6. z aqua pi cosmetics miałam krem do twarzy, taki nawilżający:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma fajny kształt buteleczki. Jeszcze się z taką nie spotkałam. A skoro działa i świetnie nawilża, to najważniejsze! :) Ja używałam niedawno ich kremu do twarzy, który dostałyśmy na spotkaniu, ale niestety był zbyt mało nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj rzeczywiście drogi jednak kosmetyki AquaPi Cosmetics są kuszące

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena jest naprawdę ok skoro starcza aż na 4 msc :) Nigdy nie rozumiem, czemu ludzie wolą kupić co miesiąc kosmetyk niż raz zainwestować i cieszyć się długo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sądząc po tym co piszesz jest to całkiem ciekawy balsam, jednak ja raczej w chwili obecnej nie dałabym za niego tyle kasy :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten produkt ;)Z Twojej recenzji wynika jednak, że jest on warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam wersję modelująca i też fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe opakowanie a do tego działanie też jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej marce, ale też nie potrzebuję produktów nawilżających do ciała bo nie mam problemu z suchością skóry w tym rejonie - szkoda, że moja cera też nie może taka być :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ich kosmetyki, mam krem pod oczy i do twarzy, wodę też miałam i bardzo lubiłam ;)

    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ciekawy mimo wysokiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  17. produkt to dla mnie nowość nawet marki nie znam, ale wierzę , że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi ciekawie, mimo, że cena zaporowa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD