#11 Kinomaniak
Ostatnie 6 filmów, które oglądałam

25 marca 2017



Kolejny kinomaniak, bo nie można się opierdzielać. A tak na poważnie, to nie mam żadnych zdjęć, nie mam czasu żeby je zrobić, nie mam nawet pomysłu na nie, mimo że na bieżąco kupuję kwiatki, które zawsze dobrze wyglądają i jakieś pierdółki dekoracyjne do domu w pepco. Potrzebuję słońca, wysokiej temperatury i mega odpoczynku. Odpoczynek będzie na pewno, bo za tydzień jadę do SPA i myślę, że Wam pokażę, co i jak, bo wydaje się, że miejsce będzie rewelacyjne, także jeżeli moje przypuszczenia się sprawdzą to się podzielę, jeśli nie to tym bardziej Was ustrzegę przed tym miejscem. Ale pisząc magisterkę mówiłam sobie, że to jest ostatnia praca, którą piszę, a ostatnio oddałam pierwszy rozdział kolejnej.. Co prawda z trzy tygodniowym opóźnieniem, ale oddałam. Przez to, że cały czas latam w te i we wte, coraz częściej łapię się na tym, że po prostu siedzę i nic nie robię, marnuję czas i mnie to przeraża. Ale spoko, już niedługo bezrobocie haha.
Za to dziś będzie o filmach, tak, jak widać i słychać. Dzisiaj pojawią się tutaj głównie komedie i parę filmów, które mi całkowicie nie przypadły do gustu...

Wykapany Ojciec (2013) 'Delivery Man' dramat, komedia

Ta komedia mi się mega podobała. Nie wiem, jak to się dzieje, że w filmach, w których pojawia się Vince Vaughn, pojawiają się też polskie akcenty, które zawsze sprawiają, że jakoś dużo fajniej ogląda mi się jakiś film. Poza tym, gra tam Polak Andrzej Blumenfeld. Jako, że sama idea filmu jest dla mnie totalnie niemożliwa i jeszcze bardziej nieprawdopodobna, to tym bardziej podoba mi się ten film. Lubię rzeczy dziwne, inne i nowe, a ten film taki jest. Zresztą jest to naprawdę fajna, zabawna i przyjemna komedia, którą warto obejrzeć ;).

Seria: Władca Pierścieni (2001-2003) 'The Lord of the Rings' fantasy, przygodowy

lu mam tutaj fanów Władcy Pierścieni i ilu z Was teraz podpadnę mówiąc, że nie spodobała mi się ta saga? Filmy same w sobie nie są złe, nie są tragiczne, ale wszyscy się nimi tak na maksa zachwycają, że ja się spodziewałam, że będę siedzieć wlepiona w ekran i nie będę w stanie myśleć o niczym innym. A ja się naprawdę zanudziłam... Były momenty, które były naprawdę ciekawe, ale było ich tak niewiele, że jak kiedyś uważałam, że jest to pozycja, z która powinnam się zapoznać, teraz mam wrażenie, że straciłam w sumie prawie 10 godzin. Ja nie wiem, może ja tego po prostu nie zrozumiałam, może nie wiem, ale to na pewno nie moja bajka. Możecie dać mi znać, czy i dlaczego lubicie tę sagę :D.

Szkoła Rocka (2003) 'The School of Rock' komedia, muzyczny

I to jest film, któremu w tym momencie obniżyłam ocenę. Kiedyś jak jeszcze nie widziałam zbyt wielu filmów to zachwycałam się wszystkim, teraz wiem, że są niebo lepsze komedie, ale ta wygrywa tym, że jest ona muzyczna, a ja wszystko co muzyczne i taneczne uwielbiam. Jest przyjemna, jest fajna, ale nie jest to taki film, który mogłabym oglądać w kółko i za każdym razem bawiłby mnie tak samo, a mam wrażenie, że ten by mnie znudził praktycznie w pierwszych dziesięciu minutach.

Seks według Eda (2014) 'Sex Ed' komedia romantyczna

Jestem dzisiaj chyba jakaś wybredna, ale kurcze.. ten film to jest tonalna porażka. Nie wiem, kto w ogóle wpadł na to, żeby coś takiego stworzyć, nie wiem, jakim cudem ten film ma ocenę powyżej 5 na filmweb'ie, nie wiem w ogóle po co ja obejrzałam do końca haha. Nie no serio xD, nie włączajcie tego nawet, bo to jest dramat.

Gdzie jest Dory (2016) 'Finding Dory' animacja, familijny, komedia, przygodowy

I na koniec najfajniejszy akcent z dzisiejszych filmów. Bajki uwielbiam, a Dory mnie urzekła i gdybym tylko mogła mieć taką rybkę, która by na mnie patrzyła swoimi rozkosznymi oczkami, byłabym wniebowzięta. I nawet nie było mi głupio siedząc w kinie pełnym dzieci, bawiłam się chyba nawet fajniej niż one haha. Bardzo polecam, bo fajna kontynuacja 'Gdzie jest Nemo', ale mimo wszystko jest całkowicie inna, super ;)!

A Wy co oglądaliście ostatnio? Let me know! :)


24 komentarze:

  1. właśnie oglądam Podejrzenia pana Whichera. ostatnio skończyłam 6 serię GRY O TRON.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to nie pamiętam co ostatnio oglądałam. Wydaje mi się, że był to film la la land, który kompletnie nie przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam :) Mój Blog | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znamy tych filmów za bardzo ;P Nic ciekawego ostatnio nie oglądałyśmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio oglądałam "Przełęcz ocalonych" i "W głowie się nie mieści". :) Napisałam o filmach niedawno wpis. Z Twojej listy pierwszy film zapisuję, wydaje się być fajną komedią. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zadnego z tych nie widzialam :D ja bardziej ogladam filmy urodowe na yt + seriale :) z filmow to az nie umiem sobie teraz przypomniec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Władcę pierścieni zbieram się obejrzeć od lat i nadal nie widziałam całej serii :/

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja może dla odmóżdżenia po 3 godzinach robienie prezentacji skuszę się na bajkę :D
    Pozdrowionka sobotnie :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mało filmów oglądam w całości. Ostatnio wybraliśmy się z Mężem na polski "Konwój" i mogę polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z tego nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dawno już nic nie oglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja z reguły nie lubię kontynuacji, dlatego nie oglądałam gdzie jest Dory, ale skoro mówisz, że fajne to chyba się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam tylko Władcę pierścieni i to też nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie napisz, jak było w SPA :) Ostatnio, to znaczy w lutym, oglądałam "Sztukę kochania", którą polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje "Wykapanego ojca" na liscie do obejrzenia <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam nic ale bajki to ja uwielbiam niektóre są dużo lepsze niż filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Władcę pierścieni oglądalam, gdzie jest dory również :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wŁADCĘ pIERŚCIENI I hOBBITA, WŁAŚNIE OGLĄDAM Białą Królową- serial

    OdpowiedzUsuń
  18. Seks według Eda - polskie tłumaczenia wygrywają XD Chociaż WDŻ brzmiałoby chyba jeszcze gorzej. Ja z rok już filmów nie oglądałam, dosłownie siedzę non stop w serialach, ostatnio co mocno polubiłam to koreański serial o nazwie Goblin - to mogę polecić, ciekawy był, czasem śmieszny czasem mega smutny.

    OdpowiedzUsuń
  19. wstyd, nie widziałam żadnego :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo szok, bo ja też żadnego nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD