Provag
Specjalistyczna emulsja do higieny intymnej

16 sierpnia 2016


No cześć! Jak tam u Was? Co robiliście w długi weekend? Ja pracowałam i odwiedziła mnie mama w Lublinie, więc za bardzo nie miałam na nic czasu. Teraz jestem w domu, trochę odpoczywam, nocami poprawiam pracę magisterską, tworzę jeszcze jakieś grafiki i już niedługo będzie finish. Jutro już wracam do Lublina i wracam do szarej codzienności, kiedy będę miała za dużo wolnego czasu, co kończy się tak naprawdę nie robieniem niczego sensownego.
Dziś za to mam dla Was recenzje produktu do higieny intymnej. Nie wiem, czy pamiętacie akcję związana z Intimate Box, w której opisywałam sposób w jaki kobiety dbają o miejsca intymne. Akcja informująca i uświadamiająca i niesamowicie się cieszę, że miałam okazję brać w niej udział. Głównym sponsorem akcji była właśnie marka Provag, która chce o nas zadbać najbardziej, jak potrafi <3. Także dziś będzie o higienie intymnej <3.

Provag
Specjalistyczna emulsja do higieny intymnej


Cena: 13zł
Pojemność: 150ml

Od producenta: Delikatnie myje, pielęgnuje i eliminuje nieprzyjemne zapachy. ponadto nawilża, koi i łagodzi podrażnienia. Provag emulsja zawiera naturalne składniki aktywne w postaci matebolitów bakterii z rodzaju Lactobacillus. Bakterie te są nieodłącznym składnikiem prawidłowej mikrofibry pochwy i stanowią naturalną barierę ochronną okolic intymnych. Zawarte w emulsji metabolity bakterii z rodzaju Lactobacillus działają przeciwdrobnoustrojowo i pomagają zapobiegać rozwojowi niekorzystnych mikroorganizmów. Provag emulsja nie zawiera konserwantów, dzięki czemu nie zaburza naturalnej flory bakteryjnej okolic intymnych.
Emulsja jest specjalistycznym kosmetykiem przeznaczonym do codziennej pielęgnacji i higieny okolic intymnych. Może być stosowany przez kobiety w ciąży.

Sposób użycia: Przed pierwszym użyciem kilkakrotnie nacisnąć pompkę do pojawienia się emulsji. Niewielką ilość Provag emulsji nanieść na czystą dłoń, rozcieńczyć woda, umyć miejsca intymne, a następnie dokładnie bieżącą woda. Stosować do codziennej pielęgnacji okolic intymnych.
Kobietom podatnym na nawracające niedyspozycje układu moczowo-płciowego poleca się równoczesne stosowanie Provag emulsji z Provag żel oraz dietetycznym środkiem spożywczym specjalnego przeznaczenia medycznego Provag w postaci doustnych kapsułek.

Uwagi: *preparat testowany ginekologicznie i dermatologicznie *preparat hipoalergiczny *nie zawiera konserwantów, parabenów, mydła, drażniących detergentów takich jak SLS, SLES *przechowywać w temperaturze od 15°C do 25°C.

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Glycerin, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Lactobacillus Ferment, Cocamide DEA, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Panthenol, Lactic Acid, Phenthyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Parfum.
Metabolity bakterii z rodzaju Lactobacillus chronią okolice intymne przed rozwojem niekorzystnych drobnoustrojów i wspomagają utrzymanie prawidłowej flory bakteryjnej. Ekstrakt z aloesu wspomaga naturalne procesy regeneracyjne skóry, odżywia ją i nawilża. Pantenol i alantoina skutecznie łagodzą podrażnienia i przyspieszają procesy regeneracji. Glikol kaprylowy nawilża i zmiękcza skórę. Gliceryna wykazuje doskonały efekt nawilżenia praz znosi dyskomfort związany z suchością. Kwas mlekowy pomaga utrzymać fizjologiczne, kwaśne pH, zapewniając tym samym naturalną ochronę okolic intymnych przed rozwojem niekorzystnej flory bakteryjnej. Substancje myjące o delikatnym działaniu nie podrażniają skóry.



Standardowo zacznę od opakowania, które jest bardzo ładne i estetyczne. Buteleczka jest niewielkich rozmiarów, w sumie to tylko 150 ml, ale jest wyposażona w pompkę za co ogromny plus! Estetyczne białe z różowym akcentem sprawia, że jest bardzo kobiece i na pewno każdemu się spodoba. Naklejki czy etykiety nie schodzą z opakowania mimo, że ja swoją emulsję trzymam cały czas pod prysznicem. Poza tym, pompka się nie zacina i daje nam tyle produktu ile potrzebujemy. Pompkę możemy też zablokować dzięki czemu samo się nie otworzy,

Konsystencja jest bardzo wodnista i nie kremowa. Mi wystarczą dwie lub trzy pompki do umycia się. Emulsja nie przelewa się przez palce. Jeśli chodzi o zapach to tutaj spotkało mnie ogromne zaskoczenie. Pierwszy raz spotkałam się z produktem do higieny intymnej, który ma tak silny zapach. Nie chodzi mi o to, że jest zbyt intensywny czy drażniący, bo pachnie ładnie i kwiatowo, ale zapach jest po prostu wyczuwalny.


Jeśli chodzi o działanie to ja jestem bardzo zadowolona! Nie mam większych problemów z miejscem intymnym, ale higiena dla mnie jest najważniejsza, tym bardziej, że ze względu na zażywanie leków jestem podatna na różne podrażnienia. Na szczęście ta emulsja działa cudownie, delikatnie myje i chroni. Nie zauważyłam nic, co mogłoby mnie zaniepokoić w trakcie stosowania tego żelu, fajnie nawilża i utrzymuje wszystko w idealnym stanie. Przy okazji daje poczucie świeżości przez cały czas i nadaje się na każde dni. Ja jestem bardzo zadowolona!


Produkt jest tez tani, a jest niezwykły, głównie przez swój zapach i delikatne działanie. Jest tez tani, jak na swoją pojemność, ale wszystko dzięki temu, że ta emulsja jest niesamowicie wydajna. Ja jej używam i używam już od prawie 2 miesięcy i jeszcze trochę mi go zostało, myślę, że tak tydzień maksymalnie dwa jeszcze będę go używać, ale jak coś dam znać ;D. Ja go polecam, jeśli jeszcze go nie znacie, a jesteście ciekawi to bądźcie cierpliwi, bo już niedługo na blogu będzie konkurs, w którym będzie można wygrać dwa zestawy do higieny intymnej marki Provag! :)


32 komentarze:

  1. Lubię takie produkty, które spełniają swoje podstawowe zadania (czyli dobrze myją), a jednocześnie chronią. Choć jestem wierna swoim ulubionym emulsjom to te byłabym skłonna wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem bardzo zadowolona z tej emulsji

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro tak dobrze się spisuje, trzeba go wypróbować :) Poszukam w sklepach :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt i ma bardzo fajny, delikatny skład :) Kiedyś była moda w blogosferze na stosowanie emulsji do higieny intymnej do oczyszczania skóry twarzy :P


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że mało kto pisze o kosmetykach do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i byłam z niej bardzo zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam i jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama chętnie go wypróbuje jest to produkt który musi być u mnie w łazience :) a też nie lubię non stop używać tych samych więc jakaś zmiana się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Następnym razem ją kupię:) Zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam swojego ulubieńca, ale zainteresowałaś mnie tą emulsją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdziłby się u mnie. Nie miałam jeszcze okazji go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie wypróbujemy po zużyciu aktualnej emulsji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jakoś ciągle jestem wierna żelowi z Nivea, jak dla mnie jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja polubiłam Lactacyd pharma- dostępny chyba tylko w aptekach, ale podoba mi się jego działanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O proszę akurat szukałam czegoś nowego w tej dziedzinie :) Na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak będę mieć okazje, to pewnie ją wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mało się pisze o kosmetykach do higieny intymnej a przecież to bardzo cenne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji jej jeszcze poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapach mnie ciekawi choć nie wiem czy by mi nie przeszkadzał skoro jest taki intensywny

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem od lat już wierna Lactacyd'owi, ale dobrze wiedzieć, że ten też się dobrze sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja po od paru lat uzywam laktacyda. Jeste zawdowolona. Rowniez dobry jest taki rosmanowski plyn (zapomnialam nazwe cos na F) , kiedys w zastepstwie uzywalam i tez polecam. Temu Produktowi rowniez sie przyjrze skoro dobry... :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam tej emulsji obecnie i całkiem ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedys tez stosowalam lactacyd, bo z reklam poleca go ginekolog... ale od kiedy kupilam na probe provag emulsja ona stala sie moim stalym plynem do higieny intymnej:) jest duzo lepsza i cene tez ma bardziej przyzwoita! provag probiotyk stosuje juz od lat, czesto bowiem musze zazywac jakies antybiotyki, a po nich zawsze probiotyk i dzieki provagowi nie konczy sie to infekcjami intymnymi! warto wybierac wlasnie ten probiotyk, bo zawiera zywe szczepy polskich bakterii lactobacillus, dzieki czemu jest tak skuteczny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD