11 kwietnia 2016

Vitapil, walka o piękne włosy
profesjonalny lotion oraz suplement diety


W życiu bywa różnie. Tym bardziej, kiedy wydawać by się mogło zaczyna się jak to nazywają 'dorosłe życie' (które już teraz doprowadza mnie do szału), bo przecież kończę studia, będę magistrem, przydałoby się znaleźć pracę, a tu jeszcze zaręczyny, no to co dalej? A ja nawet jeszcze nie skończyłam 24 lat... A wiecie, co ja chcę? Chcę być po prostu szczęśliwa, chcę się bawić, wychodzić i poznawać nowych ludzi.. chcę zbierać nowe doświadczenia, żeby mieć co wspominać, chcę sobie zrobić keratynowe prostowanie włosów, chcę w końcu sobie kupić lustrzankę (na którą oczywiście nie mam pieniędzy, ale chcę! haha) i zacząć nowy etap w moim życiu, który kręci mnie już od dawna. Chcę się uśmiechać bez powodu i przestać się martwić tym, co będzie za miesiąc. Chcę być dobra w tym, co robię, a z dnia na dzień coraz lepsza i non stop się rozwijać. Chcę iść do escape room'u i skoczyć na bungee. Dorosłość? Chyba nie dla mnie ;).
Po tak dziwnym wstępie totalnie 'z dupy' zapraszam na recenzję haha. Bo włosy w końcu też chcę mieć ładne i na pewno nie tylko ja, a może akurat znajdziecie tu coś dla siebie i swoich włosów? 

VITAPIL Profesjonalny Lotion


Cena: 54zł
Pojemność: 125ml

Właściwości: Dzięki specjalnie dobranej formule VITAPIL Profesjonalny Lotion zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów oraz stymuluje porost nowych. Ten specjalistyczny preparat został opracowany na bazie substancji odżywczych oraz aktywnych składników roślinnych o udowodnionym, korzystnym wpływie na strukturę włosów i skóry głowy. Dedykowany jest osobom, które chcą cieszyć się mocnymi, gęstymi, zdrowymi i przyjemnymi w dotyku włosami. Inteligentne połączenie składników pozwala na codzienne stosowanie preparatu bez ryzyka podrażnień. Delikatnie pachnie i jest przyjemny w użyciu.

Wskazanie i działanie: *dynamizacja porostu nowych włosów *optymalizacja nawilżenia skóry głowy i włosów *odżywienie, nabłyszczenie i regeneracja włosów *wzmacnianie cebulek włosów
91,7% badanych uznało, że VITAPIL® Profesjonalny Lotion ogranicza i hamuje nadmierne wypadanie włosów, przyczynia się do szybszego wzrostu nowych oraz redukuje produkcję sebum

Sposób użycia: Produkt przeznaczony jest do pielęgnacji skóry głowy. Po umyciu głowy i osuszeniu włosów ręcznikiem, należy nanieść niewielką ilość lotionu bezpośrednio na skórę głowy. Nanosić co 2-3 cm za pomocą atomizera. Wetrzeć opuszkami palców w skórę głowy. Nie spłukiwać. Włosy wysuszyć. Przed kolejną aplikacją wskazane jest umycie skóry głowy. Stosować codziennie lub co najmniej 3 razy w tygodniu.
Skład: Aqua, Alcohol Denat., PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Arginine, Panthenol, Propylene Glycol, Urea, Disodium Phosphate, Biotin, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Niacinamide, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Cysteine, Bambusa Vulgaris Leaf Extract, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone. (Więcej szczegółów TUTAJ)

Nie lubię jakichkolwiek odzywek do skóry głowy na porost włosów, bo nienawidzę aplikacji z jaką się one wiążą. Zawsze mam problem z wylaniem tego na skórę głowy, tak żeby miało to jakikolwiek sens i potem wmasowywanie i w ogóle, czy codziennie, czy tylko przed myciem, czy właśnie po. Masakra, nigdy nie potrafiłam się zdyscyplinować.


Ale ten lotion zmienił moje myślenie o takich odżywkach, głównie ze względu na aplikację jaką Vitapil nam umożliwia. Genialny dozownik, sprawny, wystarczy nacisnąć i odżywka leci tam gdzie ją pokierujemy. można na włosy, między włosy, na przedziałek, czy pod włosy i potem delikatnie wmasowywać i rozprowadzić lotion na jeszcze większej powierzchni. Dla mnie rewelacja, ułatwiło mi to robotę niesamowicie. Tym bardziej, że mamy specjalny jakby korek na atomizer, który chroni przed przypadkowym naciśnięciem, więc można go brać ze sobą dosłownie wszędzie!


Samo działanie jest zauważalne, nawet jeśli nie stosuje go regularnie..Na głowie pojawiło się mnóstwo baby hair, włosy zaczęły rosnąć odrobinę szybciej niż zazwyczaj, ale nie był to jakiś mega efekt. Najbardziej cieszą mnie te baby hair ;). Włosy nie przetłuszczały się jakoś szybciej w trakcie stosowania lotionu, nie ważne, czy dopiero co umyłam włosy czy już powinnam sama je umyć haha.  Poza tym włosy, które rosły były w naprawdę mega kondycji, w porównaniu do końcówek różnica była ogromna, bo końcówki stały się nagle takie cienkie, więc to jest też mega fajne ;). Ja jestem zadowolona, bardzo! Nawet jeśli cena wydaje się wysoka, to ja uważam, że warto ;)


VITAPIL Suplement diety
30 tabletek


Cena: 26,99zł

Właściwości: Został opracowany przez ekspertów na bazie substancji odżywczych i naturalnych składników roślinnych. Dedykowany jest osobom, które chcą cieszyć się mocnymi, gęstymi i zdrowymi włosami. VITAPIL® działa od wewnątrz – nie tylko na łodygę włosa, ale przede wszystkim na cebulkę i gruczoły łojowe. Sprawia, że włosy stają się mocne, elastyczne i bardziej lśniące. Nie trzeba już wybierać w aptece między najbogatszym składowo produktem na włosy, a preparatami zawierającymi krzem lub biotynę.
Wskazania: *nadmierne wypadanie włosów *osłabienie struktury włosów (rozdwajanie) *zwiększona łamliwość i kruchość włosów *zaburzona gospodarka hydrolipidowa skóry głowy i włosów. Składniki zawarte w VITAPIL® zalecane są w czterech problemach związanych z kondycją włosów tj.: wypadanie, rozdwajanie, łamliwość i kruchość oraz zaburzona gospodarka hydro-lipidowa skóry głowy i włosów.
Działania: Składniki zawarte w VITAPIL® zalecane są w czterech problemach związanych z kondycją włosów tj.: wypadanie, rozdwajanie, łamliwość i kruchość oraz zaburzona gospodarka hydro-lipidowa skóry głowy i włosów. 94,7% osób po zastosowaniu VITAPIL® zaobserwowało, że włosy: wypadają w mniejszym stopniu lub przestały wypadać, wyraźnie wzmocniły się, zwiększyła się ich grubość, szybciej rosną oraz pojawiły się nowe włosy tzw. „baby hair”.
Sposób użycia: Tylko 1 tabletka dziennie. Podczas stosowania preparatu u niektórych osób mogą pojawić się dolegliwości tj. lekkie mdłości, ból żołądka, aby uniknąć ich należy przyjmować preparat w trakcie posiłku. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Skład: szczegóły TUTAJ

Jeżeli chodzi o jakiekolwiek suplementy diety to trzymam się od nich z daleka... Kiedyś kiedyś miałam szał na ich punkcie, bo twierdziłam, że wszystkie tak cudownie i zajebiście działają, że dzień zaczynałam od ok. 5 tabletek, suplementów, które są genialne. Ale szybko się okazało, że mi to nie pomaga, a wręcz szkodzi i zraziłam się do jakichkolwiek tabletek. Kiedy dostałam te tabletki od Vitapil trochę się przeraziłam, że sytuacja się powtórzy, ale stwierdziłam, że jedno opakowanie, jeden suplement, może nie będzie źle.


Po pierwsze, tabletka jest przeogromna! Jeżeli ktoś ma problemy z połykaniem tabletek, to od razu współczuję. Ja jakoś dawałam radę, ale łatwo nie było. Smaku nie odczuwałam, bo chciałam jak najszybciej to połknąć i mieć z głowy. Nie czułam się po nich źle, więc tutaj plus.
Jeżeli chodzi o działanie to ciężko jest mi to określić, jak tabletki wpływają na moje ciało, włosy, skórę i paznokcie. Wraz z tabletkami stosowałam też powyższy lotion, więc czy suplement pomógł mu? Myślę, że trochę na pewno. Ze skórą nie mam problemów, ale jeśli chodzi o paznokcie to tutaj by mi się przydało coś naprawdę rewelacyjnego, ale niestety paznokcie jak się łamały i rozdwajały, tak się łamią i rozdwajają dalej. Więc ja dalej od jakichkolwiek suplementów będę się trzymać z daleka :).


Korzystaliście? Albo macie inne takie kosmetyki godne polecenia? Bo ja osobiście do tego lotionu na pewno wrócę,a le jestem też otwarta na nowe, inne propozycje ;D :)


33 komentarze:

  1. Sam fakt pojawienia się baby hair do nie przemawia, gdyż walczę o zagęszczenie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ten Alcohol Denat na samym początku składu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała sięgnąć po ten lotion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie wierzę w działąnie suplementó i się wystrzegam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię tak ogromnych tabletek...zawsze stają mi w przełyku

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyznaję zasadę, że im coś ma krótszy i bardziej zrozumiały dla każdego człowieka skład, tym jest lepsze :) Jako odżywkę mogę polecić po prostu olej kokosowy, szamponu cały czas szukam idealnego, ale aloesowe są całkiem super. Polecam pić skrzyp. Powinien pomóc na włosy i paznokcie(oczywiście dodatkowo na skórę). A stosowałaś na nie odżywki? Te z Eveline są bardzo dobre. Ja stosowałam SOS, a potem Diamond. Tylko one zawierają formaldehyd, więc hmm ja po jakimś roku zrezygnowałam z nich na rzecz golden rose, ewentualnie też z Eveline tylko już bez formaldehydu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pierwszym akapitem zgadzam się i też mam takie odczucia. Jeszcze będzie czas na "dorosłość". I powiem ci, ze ostatnio też myślałam o keratynowym prostowaniu wlosów. :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten lotion, szczególnie jego dozownik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz brałam tylko tabletki, ale efekt jest świetny! Na jesieni połączę kuracje suplementem z lotionem - na pewno pozytywnie się zaskoczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie jem tabletki od nich i widzę duże efekty, zastanawiam się czy nie kupić tego lotionu dla pełnej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem fanką tabletek, uważam, że wszelkie witaminy, czy minerały możemy czerpać z jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie by się przydał. Zwłaszcza, że widać działanie nawet przy nie najregularniejszym stosowaniu. Mam z tym zawsze problem ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam wcześniej o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstęp jest dobry :D
    Produktów nie znam. Dużych tabletek nie lubię. Nawet apap łamię na pół ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znoszę tabletek. Zawsze je rozpuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze wiedzieć, pierwszy raz widzę te produkty, ale bardzo lubię profesjonalną pielęgnacje włosów, zwykle jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozmiar tabletek byłby dla mnie ogromnym minusem, bo strasznie nie lubię połykać leków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. nawiązując do wstępu (choć chyba Cie nie pocieszę) - z wiekiem te marzenia tylko nabierają na sile ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. już ze 4 miesiace jem te tabletki i na włosach widzę dużą różnicę - na paznokciach nic:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja takich tabletek w ogóle bym nie dała rady połknąć. Jak tylko mogę biorę zamienniki w płynie lub rozpuszczam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post ! nie słyszałam o tym wcześniej
    Zapraszam :) blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. oj, jak mi by się przydało więcej włosów :D są w coraz gorszym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znamy Vitapil ale tabletki nas zaciekawiły :)
    Co do wstępu to czujemy się podobnie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak się zbieram już długi czas na zakup vitapilu do włosów! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że jednak nie mogę sobie na niego pozwolić :(

    OdpowiedzUsuń
  26. ja lubię ich kapsułki na wzmocnienie kudłów;)

    OdpowiedzUsuń
  27. coś mi ta nazwa mówi, ale nie wiem gdzie mam szukać..

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też walczę o swoje kudły :)
    Obecnie kozieradka poszła w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze lubiłam tą markę :) W sumie to nie wiedziałam, że mają teraz taki "Lotion" :) A przydałby mi się, bo mam przerzedzone włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten Lotion bym wypróbowała, bo wydaje się wart przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD