zapowiedź: Ecoasili, naturalny olejek pomarańczowy

04 kwietnia 2014

Hej ;). Jak tam się macie? Koniec tygodnia 'roboczego', zaczynamy weekend. Ja mam nadzieję, że w końcu uda mi się jakoś wyspać, któregoś dnia albo nawet dzisiaj wieczorem, jak już wrócę do siebie wiedząc, że nigdzie nie wychodzę. Ale nie o tym mowa. Chciałabym Wam pokazać, co od jakiegoś czasu testuję. Na pełną recenzję jeszcze chwilę poczekacie, ale tak tylko wstępnie chciałam Wam narobić ochoty.



A więc biorę udział w dosyć obszernej akcji (ale dobrze, bo im więcej opinii tym lepiej, można jakąś średnią wymierzyć :)) marki Ecoasili, która współpracuję z naszą Kochaną Paulinką (którą wczoraj spotkałam przypadkowo i się strasznie ucieszyłam <3) naturalnego olejku pomarańczowego. Na początku jakoś nie byłam zbytnio zainteresowana, ale tak w końcu mam kominek, więc stwierdziłam, że dlaczego nie i od jakiegoś olejku muszę zacząć ;). Przy okazji chciałabym powiedzieć, że kontakt z marką jest genialny i jeśli  jakiekolwiek pytania to piszcie do nich śmiało, a wszystkiego się dowiecie ;).



Olejek ma bardzo charakterystyczny i mocny zapach, jak na pomarańcz przystało. Olejek działa antydepresyjnie, przeciwskurczowo i uspokajająco. Ma też działanie przeciwzapalne, antyseptyczne, uspokajające i ogólnie oddziałuje pozytywnie na nasz organizm, bo wspomaga również leczenie różnych schorzeń czy dolegliwości ;).
Olejek na pewno będzie nas relaksował i wprawiał w dobre samopoczucie. Na mnie pomarańczowe zapachy działają też motywująco do działania, pobudzają energię i chęć do działania. Więc może w końcu obudzę się z tego jeszcze 'zimowego snu'. Olejek ma szerokie zastosowanie. Może być używany w kąpielach, masażach, czy po prostu aromatyzacji powietrza.
Szczegóły możecie przeczytać tutaj :).




Przy okazji od marki Ecoasili otrzymałam kilka próbek, które strasznie mnie cieszą, bo ostatnio schodzą u mnie, jak świeże bułeczki. Tak w końcu się za nie wzięłam i rozprawiam się z nimi <3. A więc tam, teraz będę mogła testować również: maskę przeciwzmarszczkową, odżywczy krem pod oczy, krem regenerujący oraz chusteczki odświeżające. Może maska przeciwzmarszczkowa, czy ta regenerująca nie jest jakoś odpowiednia dla mojej cery, ale wiadomo, przecież nie zaszkodzi.




Pozdrawiam serdecznie i życzę, jak najbardziej udanego weekendu ! :)

A i przy okazji przypominam o konkursie, który już za niedługo się kończy :) Szczegóły TUTAJ :).


14 komentarzy:

  1. Ale musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale łupy! Te chusteczki odświeżające mogą być świetne. Kocham zapach pomarańczy, więc idealny dla mnie ten olejek, ale bardziej pasowałby w okresie gwiazdkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i teraz tylko czekać na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, ile cudowności! mam ostatnio melodię na próbki, testowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszelkie zapachy, a owocowe chyba najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też się ucieszyłam :))))))) Szkoda, że w sobotę się z Wami nie spotkam, ale może uda nam się jeszcze za tydzień w sobotę spotkać na ploty :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystko co pachnie! Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten olejek, bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze tego olejku.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD