08 listopada 2013

Powrót do złych nawyków: prostowanie włosów z KERASTASE

Ojj dawno mnie tu nie było.. Wiem, wiem.. przepraszam, ale pochłonęło mnie tyle rzeczy i tyle różności ostatnio w moim życiu się dzieje, że sama w to nie wierzę. Mam wrażenie, że gram główną rolę w jakiejś hiszpańskiej telenoweli, bo nie mieści mi się to w głowie, jakie niespodzianki trzyma dla mnie jeszcze los w zanadrzu. Ale obiecuję poprawę (nie ważne po raz który ^^) i jestem, i nadrabiam i właśnie tak.

Dzisiaj chciałabym wam napisać o zestawie kosmetyków marki Kerastase, które otrzymałam od http://www.sklep.beabeleza.pl/ już dosyć dawno temu. Dostałam miniaturki, każdy kosmetyk po 50ml. i już teraz muszę wam powiedzieć, że jest meeeega wydajny. ;) Zestaw przeznaczony stricte do włosów prostowanych, osłabionych itd. Idealny dla mnie, ale też stał się moją zmorą, bo zaczęłam prostować włosy przez niego coraz częściej. Ale, ale, ale... Cieszę się, że miałam okazję przetestować kosmetyki z wyższej półki, które są 'trochę' droższe od tych drogeryjnych produktów. Fajnie jest przekonać się na własnej skórze, czy droższe i 'fryzjerskoprofesjonalne' to też i lepsze zarazem. 

KERASTACE Resistance

KERASTASE Resistance Bain Force Architecte
- kąpiel do włosów bardzo osłabionych

Idealny do włosów uwrażliwionych na skutek zabiegów chemicznych, np: trwała koloryzacja.
Expresowa regeneracja. Kąpiel zmniejsza stopień erozji łusek włosa. Struktura włosa zostaje odbudowana zarówno wewnątrz jak i na powierzchni. Udoskonalony innowacyjny kompleks Ciment-Cylane3 tworzy unikalną kompozycję 3 składników regeneracyjnych (nowa formuła: Vita-Ciment&TopSeal).
Intra Cylane - poprawia strukturę włosa poprzez wnikanie w korę włosa. Wzmacnia rdzeń włosa. Odtwarza strukturę podporową uszkodzonego obszaru włosa.
Pro-Keratyna - odpowiednik keratyny, budulca włosów, dokładnie wypełnia mikroubytki, regenerując włókno włosa.
Ceramid - naturalnie występująca we włosach substancja, która działa jak cement międzykomórkowy. Każdy uszkodzony włos jest wygładzony i chroniony.
Tylko teraz za jednym razem: regenerujesz włosy bezpośrednio w ich rdzeniu oraz odbudowujesz ubytki i uszkodzenia na powierzchni. Wzmocnione, odżywione i wygładzone włosy lśnią zdrowiem i pięknie się układają.
Sposób użycia: Umyć włosy dwukrotnie nadkładając kąpiel przedziałkami na skórę głowy, wmasować, dokładnie spłukać.
Skład: Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamidopropionate, Laureth-5 Carboxylic Acid, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Cocamide MIPA, Sodium Laureth-8 Sulfate, Hexylene Glycol, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Sodium Methylparaben, Magnesium Laureth-8 Sulfate, Polyquaternium-30, Magnesium Laureth Sulfate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Oleth Sulfate, DMDM Hydantoin, Carbomer, Polyquaternium-7, Magnesium Oleth Sulfate, Quaternium-87, Methylparaben, 2-Oleamido-1,3, Octadecanediol, Blue 1 (CI 42090), Yellow 10 (CI 47005), Fragrance (Parfum)

KERASTASE Resistance Ciment Anti-Usure
Cement odbudowujący i wygładzający

Odbudowująca odżywka przeciw łamaniu się włosów, aby przywrócić wewnętrzną siłę włosom osłabionym na skutek działań mechanicznych.
TECHNOLOGIA: KOMPLEKS CIMENT-CYLANE ³
Wyjątkowe połączenie 3 składników aktywnych, które intensywnie wnikają we włókna włosów, aby wzmocnić efekt odbudowy:
Intra-Cylane: efekt wzmocnienia wewnętrznej struktury włosa,
Pro-Keratyna: efekt wypełnienia mikrouszkodzeń powierzchni włosa, aby wzmocnić odporność,
Ceramidy: działanie cementu międzykomórkowego, aby wygładzić łuski włosów.
Rezultaty: Włosy wyraźnie wygładzone o wzmocnionej odporności.
Sposób stosowania: Umyć włosy Kąpielą Wzmacniającą. Nałożyć Cement Odbudowujący na osuszone ręcznikiem włosy. Wmasować Cement we włosy, pasemko po pasemku. Pozostawić na minutę. Spienić, dodając niewielką ilość wody. Dokładnie spłukać.
Skład: aqua, cetyl alcohol, PEG-180, isostearyl neopantanoate, stearamidopropyl dymethilamine, amodimethicone, cetrimonium chloride, cethyl esters, methylparaben, hydroxyethylcellulose, lauryl PEG/PPG-18/18 methicone, citric acid, 2-oleamido1,3-octadecanediol, trideceth-6, butylphenyl methylpropional, amyl cinnamal, hexyl cinnamal, chlorhexidine dihydrochloride, polomamer 407, dodecene, linalool, benzyl alcohol, benzyl salicylate, CI 19140/yellow 5, CI 42090blue 1, parfum/fragrance 

Kąpiel wzmacniającą będę recenzować razem z cementem odbudowującym i wygładzającym. 
Po pierwsze kąpiel można zakupić tutaj: 1000ml w cenie 161zł lub tutaj 250ml za 69zł. Kąpiel wzmacniająca sama w sobie jest dobrym kosmetykiem. Fajny zapach (cała seria pachnie mi wiśniowo <3), fajna konsystencja mimo iż jest dosyć rzadka. Łatwo rozprowadza się na włosach i bardzo dobrze myje włosy. Niestety ten kosmetyk jest najmniej wydajny z całej czwórki i najmniej przypadł mi do gustu. Plącze trochę włosy i sprawia, że są szorstkie, ale mimo wszystko myślę, że bardzo dobrze przygotowuje włosy do dalszego mycia, a później stylizacji.
Cement odbudowujący i wygładzający jest do zakupu tutaj 1000ml za 249zł i tutaj 200ml za 80zł. Tak samo pachnie, jak kąpiel i konsystencja jest typowo odżywkowa, wszystko w porządku. Fajnie się uzupełnia z kąpielą i sprawia, że włosy przestają być szorstkie i poplątane. bardzo łatwo się ją zmywa z włosów i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Co więcej odżywka współpracuje fajnie razem z innymi kosmetykami, mieszałam ją z różnymi odżywkami, kiedy mi trochę jej zostało, ale nie wystarczająco na jedno użycie.
Razem działają ze sobą bardzo dobrze. Nie widzę żadnych wad jeśli chodzi o efekty, konsystencje, to jak wyglądają i prezentują się moje włosy. Może cena jest trochę rzeczywiście przerażająca,

KERASTASE Resistance Masque Force Architecte
Maska wzmacniająca

Stosowanie Maski Odbudowującej wzmacnia Twoje włosy, uelastycznia i wygładza na całej długości. Już w krótkim czasie odzyskają zdrowy wygląd, staną się silne, sprężyste, odporne i podatne na układanie.
Nowość: odbudowuje strukturę włosa zarówno wewnątrz jak i na powierzchni. Redukuje erozję łusek o 2 poziomy w 2 tygodnie. Udoskonalony innowacyjny kompleks Ciment-Cylane3 tworzy unikalną kompozycję 3 składników regeneracyjnych.
Intra Cylane - poprawia strukturę włosa poprzez wnikanie w korę włosa. Wzmacnia rdzeń włosa. Odtwarza strukturę podporową uszkodzonego obszaru włosa.
Pro-Keratyna - odpowiednik keratyny, budulca włosów, dokładnie wypełnia mikroubytki, regenerując włókno włosa.
Ceramid - naturalnie występująca we włosach substancja, która działa jak cement międzykomórkowy. Każdy uszkodzony włos jest wygładzony i chroniony.
Sposób użycia: Nałożyć maskę na włosy umyte i osuszone ręcznikiem. Wmasować i pozostawić na skórze głowy na około 1 minutę, następnie dokładnie spłukać.

Maskę można zakupić tutaj 500ml za 184zł oraz tutaj 200ml za 115zł. Konsystencja jest bardzo fajna mimo iż jest bardzo zbita. Ale w kontakcie z ciepłem lekko się rozrzedza i już łatwo jest ją nałożyć na włosy. Niewiele trzeba, żeby pokryć całe włosy. Wnika w nie i bardzo dobrze je nawilża i tak jakby wypełnia. Sprawia, że są miękkie, gładkie i mega wygładzone. Nie spływa z włosów, więc bardzo wygodnie się używa, łatwo się spłukuje.

KERASTASE Resistance Ciment Thermique
Cement termiczny

Termoutrwalenie aktywnych składników Vita-Ciment: Zastosowanie prostownicy potęguje utrwalenie składników Vita-Ciment we wnętrzu włosa. Dzięki temu efekt jego działania utrzymuje się dłużej niż bez zastosowania źródła ciepła.
Ochrona łamliwych włosów: Włókno włosa zostaje znacznie wzmocnione poprzez użycie Cementu Termicznego przy zastosowaniu prostownicy lub suszarki do włosów. Efekt ten utrzymuje się do następnego mycia głowy.
Sposób użycia: W końce włosów umytych Kąpielą Wzmacniającą i osuszonych ręcznikiem wmasuj porcję Cementu Termicznego. Delikatnie wmasuj Cement Termiczny w końcówki a potem w długości włosów przesuwając się ku górze. Zwróć szczególną uwagę na najbardziej uwrażliwione partie włosów. Nie spłukuj produktu. Łagodnie rozczesz włosy grzebieniem o szerokich zębach; zaczynając od końcówek przesuwaj się ku górze. Modelowanie przy użyciu suszarki: modeluj włosy na dużej okrągłej szczotce. Modelowanie przy użyciu prostownicy: podsusz włosy suszarką. Po pasmach o szerokości ok. 3 cm dwukrotnie przeciągnij prostownicą nagrzaną do temperatury 180°C.

Cement termiczny do zakupu tutaj 80zł za 125ml. Jest to zdecydowanie mój najbardziej ulubiony produkt z tego zestawu ;). Pachnie mega orzeźwiająco i ładnie. Konsystencja jest typowa dla jakiegoś serum do ciała. Nie obciąża włosów w ogóle, nawet w sytuacji, kiedy przesadzi się z ilością. W żadnym wypadku nie skleja włosów. Jest mega wydajny, została mi jeszcze ponad połowa opakowania, a korzystałam z tego produktu częściej niż z tych powyższych. Bardzo fajnie ujarzmia włosy i momentalnie je rozprostowuje. Kiedy same wysychają nie są pokręcone i łatwo się je już prostuję. Najfajniejszy efekt uzyskuję się susząc włosy i potem prostując. Włosy są mega proste, wygładzone, miękkie w dotyku, ogarnięte i na dłużej pozostają wyprostowane ;). Bardzo fajnie też działa sam ze sobą be zużycia wcześniejszych kosmetyków. 


Podsumowując cała seria strasznie przypadła mi do gustu. Mimo iż przez nią zaczęłam prostować swoje włosy ponownie i to nagminnie. Ale mimo to włosy nie zniszczyły się jakoś specjalnie, nie musiałam podcinać jakoś bardzo dużo końcówek, więc chyba powyższy zestaw działa! Mimo niektórych ujemnych niuansów, które są tak naprawdę niczym w porównaniu z tym, jaki efekt możemy osiągnąć dzięki tym produktom. Uwielbiam ich zapach, uwielbiam tę konsystencję, uwielbiam to, że wygładzają moje włosy i fakt, że mogę prostować włosy do woli i nie mam żadnych wyrzutów sumienia, bo włosy są w nienaruszonym stanie ;). Żałuję trochę, że już mi się pokończyły te podstawowe rzeczy, bo cena jest naprawdę odstraszająca. Ale jak tylko będę mogła sobie pozwolić na ich zakup (bo fakt faktem.. cena jest przerażająca) to na pewno to zrobię. Jak najbardziej polecam :) Bo są warte ;D. 


Mieliście ;)? Albo może macie jakieś inne produkty ratujące wasze włosy przed wysoką temperaturą ;)?

35 komentarzy:

  1. marzy mi się zestaw kosmetyków z kerastase..niestety są takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie aczkolwiek cena trochę uniemożliwia mi zakup tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. zmusza do złego, ale z drugiej strony...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam WAXa z tej firmy jeszce nic nie miałem ... ale boje sie wydawać tyle kasy bo wiem,że moja skora jest mega mega wrazliwa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedys kosmetyki dowlosow Kerastase :)) podobaly mi sie ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz takie cudne włosy i je prostujesz? :( aż szkoda
    ja zauważyłam, że moje włosy zdecydowanie bardziej od profesjonalnych kosmetyków wolą te naturalne, ziołowe, czy nawet te robione w domu ;p Mimo wszystko nie obraziłabym się, gdybym miała testować powyższe po Twojej dobrej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kuszą mnie te kosmetyki, tym bardziej że często prostuję włosy, ale te ceny skutecznie mnie odstraszają :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny zestaw, też by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słysze o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam cement i maskę z tej serii (mini wersje) i podobno moje włosy wyglądały jakbym wyszła od fryzjera

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam Cię w loczkach. Wyglądasz uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam, ale o tym keraste myślę już od dłuzszego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam asortymentu tej firmy, więc z wielką uwaga przeczytałam Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  14. zalosny blog, slabe zdjecia i fejsbuk bo jestes ''blogerka'' smianie z ciebie na stalowej i nisku

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj niestety ja tych preparatów nie miałam... Tez nic nie polecę, bo używam zwyczajnych szamponów i odżywek nic poza tym :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. drogawe, ale skoro działają, to może warto zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajj, i ja ostatnio prostowałam włosy, ale najważniejsze, że Twój zestaw działa i Twoje się nie niszczą :)
    Jako ochronę przed wysoką temp. polecam mgiełkę mariona -Fajnie działa i pięknie pachnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy nie miałam okazji używać kosmetyków z tej firmy :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach, a to pewnie dlatego, że też nie szukałam nic podobnego. Bardzo rzadko sięgam po prostownicę czy lokówkę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze w Perfumerii u Dariusza w Stalowej Woli ;p Ma fajne kartki i jak mnie widzi to się cieszy :D
    Też mam już temat, ale spokojnie, powoli... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana nie prostuj włosków, bo wyglądasz cudnie w loczkach :D. Kosmetyki są mega interesujące! Ale niestety ceny jak dla mnie za wysokie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam chyba coś kiedyś o tej marce ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. To coś dla mnie bo prostuje wlosy od 5 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tych kosmetyków ale kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką uwaga przeczytałam Twój wpis. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem któregoś z kosmetyków Kerastase. Najlepiej odżywka, bo szampony mam porządne fryzjerskie L'oreal. Mam włosy po podwójnej dekoloryzacji. Zmieniałam kolor od ciemnego brązu do średniego blondu i mimo profesjonalnego salonu włosy trochę ucierpiały. Stały się bardzo delikatne, cienkie, trochę się puszą, straciły to swoje "mięso" i objętość. Nie mniej jednak nie wykruszyły się. Naruszona została struktura włosa którą chciałabym odbudować.
    Którą serię z Kerastase i konkretne kosmetyki polecasz najbardziej?. Które dają najlepszy efekt regeneracji, wygładzenia włosa? Będę wdzięczna za pomoc. :) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten powyższy zestaw miałam jako jedyny i był bardzo fajny, ale te wszystkie cudowne zawarte w nim rzeczy uaktywniały się dopiero pod wpływem ciepła, a w sumie Tobie polecałabym rezygnację z suszarki, prostownicy itd(jeśli używasz). Bardzo gorąco Ci polecam Babcię Agafii lub typowo rosyjskie kosmetyki - syberyjskie. One są świetne,szampony, odżywki maski w sumie wszystko. Obecnie używam tej jajecznej i ma cudowne działanie na włosy, że są właśnie takie mięsiste. odżywki w sprayu bez spłukiwania, które non stop odżywiają włosy, ja uwielbiam Schwarzkopfa ;). I wcierki, żeby wzmacniać włosy ju ż od nasady i będą rosły juz lekko podregenerowane ;)

      W razie pytań, pisz ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A jak sprawdzają się odżywki Kerastase normalne do spłukiwania? Nie wiem czy miałaś przyjemność stosować odżywki i szampony z L'oreal professionnel pro keratin refill, albo L'oreal professionel cell repair. Teraz używam tych i dzięki nich moje włosy jakoś wyglądają, ale oszałamiającego efektu nie ma. Jest po prostu znośnie. Czy Kerastase jest rzeczywiście jakimś przełomem we fryzjerstwie jeśli chodzi o regenerację, czy obiektywnie można ocenić, że kosmetyki Babci Agafii są i tak lepsze?.. :)
      Dziękuję za odpowiedź, Anna :)

      Usuń
    3. każdemu pasuje co innego.. Miałam przyjemność uzywac Kerastase, ale tak szczerze to jakoś nie tęsknie za tym zestawem mimo że był całkiem spoko. Mimo wszystko wydaje mi się, że te naturalne kosmetyki, rosyjskie, Babcia Agafii, olej kokosowy , wcierki czy nawet aloes, aaa i nie ma nic lepszego niż żółtko jajka zmieszane z oliwą z oliwek itd ;)

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD