29 października 2012

Sprawozdanie niestety już minionego weekendu

Jestem mega pozytywnie nastawiona, nakręcona, ucieszona, rozradowana i w ogóle nie mogę się doczekać kolejnych dni! Tym bardziej, że jeszcze tylko jutro i kolejny aż 5dniowy weekend, który spędzę w Nisku. Uwielbiam, kiedy coś się dzieje i keidy mam wypełniony czas tak, że muszę się spieszyć z jednego miejsca na drugie, a ludzie, któzy mnie otaczają sprawiają, że nie potrzebuję sprawdzania facebook'a, poczty, gg itp. I to jest fajne, że pomimo jednej rzeczy... i tak było w 100% zajebiście ;). Przejdźmy do szczegółów ;).

Czwartek/piątek
Ogólnie te dwa dni miały być mega ambitnie ;). Skończyło się niestety jedynie na planowaniu. Nic nie zorbiłam, roznosiła mnie energia i byłam mega niecierpliwa ;). Ogarnęłam troszke w pokoju i nic więcej! Aż mi głupio, bo dalej nie ptorafię wyrobić w sobie systematyczności i ogarnięcia dupy, żeby nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę! Ale uda mi się.. UDA! Jak ktoś zna odpowiednie metody byłabym wdzięczna!

Sobota
My wszystkie ;) Zdjęcie z bloga Agnieszki

I tutaj wielki dzień. Spotkanie Lubelskich blogerek kosmetycznych! Byłam pełna obaw, jak możecie przeczytać w poprzedniej notce ;). Całkowicie niepotrzebnie bo było wpsaniale! Byłam taka happy i taka uśmiechniętą i naładowana pozytywnymi emocjami, że nie bolało aż tak, że muszę wyjść wcześniej ze spotkania. Ale było genialnie. Początkowe pomaganie naszym głównym organizatorkom Ewelinie i Paulinie. Obiad - wyśmienity. Moje ulubione, czyli rosołek z kurczakiem ;). Szczerze mogłabym to jeść co dwa trzy dni ;). Odsłuchanie dwóch ciekawych prezentacji dotyczących Bandi i Nantes i niestety musiałam się już zmywać. Ten czas umiliły mi kochane dziewczyny: Łucja, Natalia oraz Kasia ;) . Dziewczyny bardzo Wam dziękuję! ;) Rozmowy na przeróżne tematy i w ogóle super spędzony czas ;). Szkoda, że nie miałam możliwości porzomawiać z każdą z Was, ale na tym spotkaniu na pewno się nie skończy, więc liczę na bliższe poznanie każdej z Was! I dostałam dyplom! Jaram się <3.

Osobiście chcę też podziekować naszym sponsorom, któzy zgodzili się obdarować nas upominkami. Jak widzicie po sklejce zdjęć po lewej otrzymałyśmy tego niesamowicie sporo ;). Nie robiłam dokładnych zdjęć wszystkiego z osobna, bo zobaczycie to na pewno przy okazji, a jakośc mojego telefonu jest okropna ;). Sama nie spodziewałam się, że aż tyle firm będzie chiało z nami współpracować. Dziękujemy,  jesteśmy wdzięczne. osobiście drogerii na pewno już nie odwiedzę, a niektórymi rzeczmi, które po prostu nie są dla mnie postaram się z Wami sprawiedliwie podzielić ;). Ja miałam radochę mega, więc dlaczego miałabym się nią nie podzielić?! Jestem tutaj na blogspocie dzięki Wam i dzięki Wam między innymi mogłam wziąć udział w spotkaniu. Więc chcę Wam podziękować ;). I tutaj pokłony w stronę Ofeminin, Miraculum, Vipera, Wibo, Procter&Gamble, Forte Sweden, Venita, Joanna, Archipelag Piękna, Soraya, Bodyland, Rimmel , The Secret Soap Store, Pilomax, Fennel, KosmetykiDLA, Inermis.pl, Ladymakeup, Fitomed, FM, Safira, Nantes, Bandi, AvetPharma - CelluOFF.
P.S. Właśnie dziewczyny mam sprawę, ponieważ wczoraj jak przeglądałam prezenty to okazało się, że mam dwie z NANTES :). Jeśli u którejś z Was brakuje giftu od tej firmy to piszcie na maila: xhopefulx@gmail.com :))


Druga część soboty odbywała się w moim rodzinnym Nisku z moimi naj z lingwistyki! Agatą, Pawłem i Grześkiem ;). Osoby, które sprawiły, że spędziłam genialną sobotnią noc, nawet jeśli była w trybie ninja. Którym mogłam pokazać na pewno część siebie, do której nie wszyscy mają dostęp. Którym nie bałam się pokazać najgłębszych zakamarków swojego życia, wspomnień, pamiątek i albumu z moich pierwszych miesięcy życia (i nawet te zdjęcia z kąpieli:D). Kocham Was, Uwielbiam i naprawdę dziękuję. Za każdą minutę, za każde słowo, za każdy uśmiech i za każdy krzyk xD. I było mi cudownie spotkać się z moimi kochanymi znajomymi z Niska, za którymi tęsknie ;).

Niedziela spędzona na chilloucie ;D. Jedlismy sniadanie od 9 do 12, gadaliśmy, śmialiśmy się i jestem mega wdzięczna moim rodzicom, za to, jaką atmosferę wprowadzili w mieszkanie i ten dzień. Gdyby nie moja kochana mama (<3) to ja nie wiem, co by z nami było. Dzięki niej czuliśmy się, jakby były święta, a my możemy je razem spędzać ;). Idealnie. Aż sobie tego nie wyobrażałam, że dziś wróciłam na uczelnię. Ale jeszcze tylko parę zajęć i znowu wolne ;). Jeszcze raz dziękuje ;*** !

Zdjęć niestety nie mam, ponieważ dalej nie mam kabla od aparatu, a jakość komórkowa jest naprawdę.. Okropna! Ale mam parę kamerkowych żebyście mogły zobaczyć mnie w mega dobrym humorze, mimo deszczu ze śniegiem za oknem, która nie może się doczekać weekendu! ;D hahaha sama mam zieję z tych zdjęć ;D.

Za minę numer 2 nie odpowiadam. xD
Love<3 dla wszytskich blogerek ;).
Ochowy i Achowy vintage ;D.
Groźna też umiem być, co nie ;D?
Polecam Wam wszystkim genialną aplikację na GoogleChrome ;). Nazywa się WebCam Toy (najprawdopodobniej) i robiąz zdjęcia sobie, czy ze znajomymi można się usmiać niesamowicie ;D. Aż do łez momentami :D. 

65 komentarzy:

  1. ale fajne zdjęcia Twe ;D
    zazdroszczę tych spotkań.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super a Twoje kolczyki są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dotarłam do Ciebie "na słówko", ale myślę, że to nadrobimy :D
    Dzięki, że byłaś w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziło mi o dłuugie, długie posty ;p czytam, zjeżdżam na dół a tam dalej tekst ^^ nie mówię, że źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha zawsze się uśmieję z tych Twoich zdjęć :D I tak Ci ślicznie w tych kręconych włoskach <3 Zazdroszczę tyyyle kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki - faktycznie niecodzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za świetnie spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SKRZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACIEEEE!!!! najlepszy weekend! wygrywa! <3 życiówe walne na fejsie :**

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zazdroszczę takiego spotkania!
    a co do kartek, to ta akurat jest moim własnym pomysłem, który przyszedł mi do głowy na zajęciach z psychologii zdrowia ;p narysowałam go sobie i wykonałam ;)
    często też się inspiruję pracami innych, jakieś motywy, ozdoby zapożyczam

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie Ci w falowanych włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz zmyliły mnie wcześniejsze fotki gdzie miałaś proste

      Usuń
    2. w takim razie życzę wytrwałości

      Usuń
  11. Na tych spotkaniach to Wam jednak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż miło czytać takie naładowane pozytywnymi emocjami notki. Dziewczyno! Ty aż kipisz energią! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z Ciebie szalona kobietka :) A spotkanie było cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sie za to bardzo potrafie zorganizowac, az za bardzo :DD swietne zdjecia ;) Buziaki i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Michasie to fajne chłopaki hyhy :D Dla mnie 40zł to też za dużo jak na lakier, patrząc na to ile innych pierdół mogłabym nakupować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Straszliwie miło się czyta takie notki naładowane pozytywną energią!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najfajniejsze, że się poznałyście:) szkoda, że ja tak późno się dowiedziałam o tym spotkaniu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love i to pod nim jest mega! Jutro przeczytam tak na spokojnie Twój wpis:*
    hahaha te moje włosy to mają wyblakły już rudy kolor niestety.

    OdpowiedzUsuń
  19. sama się usmiecham po przeczytaniu notki :) zdjęcia są świetne podoba mi się każde :) sliczna jestes :* fajne takie spotkania bloggerek zastanawialam sie dzis własnie z moja Karna dlaczego w gdańsku nie organizuje sie tego typu spotkan... ;/ trzeba o tym pomyslec...

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda mi, że mnie tam wśród was nie było.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajnie ;) zazdroszczę spotkania :) w moim mieście blogerki wiecznie się kłócą i oskarżają o kopiowanie jedna drugą.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli spotkanie jak najbardziej udane! i pozytywne fotki na koniec :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia kamerkowe, rewelacja ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajnie ! :) oczy super pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      Kochana wyłącz moderację obrazkową ;DDD

      Usuń
  25. wspaniałe spotkanie- powinno byc ich więcej

    pozdrawiam:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, żeby więcej osób dowiedziało się o konkursie :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a great post.

    Lot of inspiration on your blog.

    we can follow each other if you want?
    (via gfc, bloglovin, facebook maybe)

    Lots of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  28. było nas pięć, to nie tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś cholernie pozytywyna i wstawiłaś świetne zdjęcia
    miałaś dużo atrakcji w weekend widzę, musiało być genialnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja wariatka !!!! szkoda, że jeszcze nie ma tego naszego wspólnego zdjęcia z soboty, oprawię sobie w ramki i powieszę na ścianie :) Gdyby nie Ty i Paulinka to nie byłoby to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Trochę zazdroszczę Ci tego spotkania blogerek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie udało nam się na spotkaniu porozmawiać, ale może następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  33. tak, umiesz być groźna ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne fotki :D

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak mam być szczera, to częściej używam długopisu niż biustonoszy ahaha, bo nie mam okazji!
    Fajne foteczki:D Masz genialne oczy! Takie kocie mrr^^
    Widzę, że spotkanie udane.. Sama poszłabym na spotkanie takie, było nawet spotkanie w podkarpaciu, ale nic nie wiedziałam o nim:(

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post !
    Zapraszam do nas na konkurs, do wygrania wejściówki na pokaz mody ! www.walkingcliches.blospot.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Widać, że spotkanie jak najbardziej udane! :P A końcowe zdjęcia świetne :)).

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha, nie o to mi chodziłoooo! Noszę oczywiście:D Miałam na myśli, że rzadko używam tych samonośnych ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam oglądać foto relacje:) Pięknie wyglądałyście dziewczyny:) Żałuję że ja jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu:))))

    OdpowiedzUsuń
  40. cóż za mix wcieleń;)) mam nadzieje, że na przyszłym spotkaniu dołącze do tego zacnego grona;]
    wolneeeeeeeeeee - 4 dni, w końcu.....

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna To ty jesteś!!
    A hm, z a6w będzie ciężko :'((((
    Dało Ci jakieś efekty?

    OdpowiedzUsuń
  42. Jego zmycie nie trwało więcej niż 5-10 min :P

    OdpowiedzUsuń
  43. jak ja bym chciała w czymś takim uczestniczyć :).
    Świetne zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD