24 maja 2012

StyleOfJeans i JellyWatch

Dziś mam do zaprezentowania stylizację ;D z której jestem zadowolona i chyba to pierwsza taka, nad którą nie musiałam długo myśleć, a mimo to czułam się w niej genialnie ! ;)) Na początek ogłoszenia parafialne, bo mam trochę do powiedzenia ;):

1. Z zegarkiem, który jest zaprezentowany w poniższym secie, jest związany pewien bardzo łatwy konkurs ;). Wystarczy wymyśleć do niego nazwę i napisac ją na facebook'u ;). Najwyższa wartość nagrody to 300zł na zakupy w http://tschaikovsky.pl/ :) Więc chyba warto spróbować, tym bardziej, że czas macie do piątku! ;)) SZCZEGÓŁY - TUTAJ

2. Spodnie pochodzą ze sklepu StyleOfJeans. (notka o nich). I tak samo, jak ich zachwalałam wczesniej to dalej ich zachwalam tak smao. Sklep genialny, spodnie rewelacyjne, oddałabym wszytsko za jeszcze kilkanaście takich par. Dziewczyny nie bójcie się zamawiac przez Internet! ;) Obsługa sklepu jest przesympatyczna, więc z całą pewnością będziecie mogły je wymienić, gdyby rozmiar się nie udał ;).
Ostatnie poprawki - a królik się nudzi xD
Czy uwierzycie, że spodnie, mimo tego, że są o rozmiar za duże (co widać na nogach) to mimo to dalej opinają fajnie tyłek ?! o.O
Wersja już z wysokimi butami :):
I nawet w takiej pozie wyglądają niesamowicie ! ;)) Kocham je ^^ :D.
oversize - H&M / spodnie - StyleOfJeans / okulary - NewYorker / kolczyki - IAm / bransoletka - House / zegarek - JellyWatch / sandałki  - CCC / buty na platformie - kupbuty.com

P.S. Przepraszam za zdjęcia do stylizacji robione w pokoju, ale nie wyrobiłam sobie nawyku robienia ich na dworze, kiedy jest okazja ;).

3. Wysokie buty, na których się skupiłam pod koniec zdjęć pochodzą z genialnego sklepu kupbuty.com ;) Pierwszą swoją parę wygrałam w konkursie blogowym u http://szaroscgwiazd.blogspot.com/ .I od tego się zaczęło, że powoli powoli powoli całe moje miasto obkupuje się właśnie w te buty ;). Ja już mam dwie pary ;) (poniższe to prezent od mamy), moja mama ma 4, a jej koleżanki z pracy zamawiają co jakiś czas kolejne ;). Polecam, tym bardziej, że ich ceny nie są wysokie, a sa po prostu piękne ! ;)

4. Przypominam o konkursie, który trwa na moim blogu TUTAJ i jest sponsorowany przez markę InvuuLondon. Tym razem wygrywają aż 3osoby i myślę, że warto wziąć udział chociażby żeby spróbować !

5. Wszystkim maturzystom życzę udanych najdłuższych wakacji w życiu i żebyście tylko nie narzekali na nude, bo to jest najgorsze ;). A nam - studentom - życze zdania sesji i owocnej nauki mimo tak pieknej pogody za oknem ;). I przy okazji proszę o zrozumienie i przebaczenie mi mojej nieobecności na Waszych blogach. Obiecuję, że jak tylko 22 czerwca wyjde z ostatniego egzaminu od razu popędzę do Was nadrabiać zaległości ;)).

65 komentarzy:

  1. kochana ale w notkach nie pisze o tesknocie za moim chlopakiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. no to faktycznie udało Ci się ;) śliczne te buciki na platformie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana luźne nogawki i opięte na pupie? Mamy dwie opcje... Albo masz za cude nogi albo pupe jak Kim Kardashian xD :D
    Spodnie mają boski kolor i wszystko fajne ze sobą wygląda :) Buty cuuuuuuudne :D
    I ten króliczek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia podczas sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie świetne:)
    ja też mam ostatni egzamin 22 czerwca;D a przynajmniej w okolicach tej daty;D
    ja uczyłam się niemieckiego bardzo długo i też boje się rozmawiać a strasznie lubię ten język. wiesz trzeba jakoś przełamać tą barierę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, podoba mi się, ale ja muszę mieć mega obcisłe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś bardziej podobają mi się z płaskimi butkami:)
    Ale spodnie same w sobie wygladają na bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie są super:) bardzo podoba mi się ich kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  9. w czerwcu minie nam rok więc decyzja zapadła po roku :) myśle, że to odpowiedni czas.
    W poprzednnich związkach oboje się spieszyliśmy...teraz staramy się postępowac inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bierz udział, bierz ;) Może akurat którejś z nas się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam sobie zamówić te buty, wygodne są?
    spodnie mają fajny kolor:) to są te, o których kiedyś pisałyśmy:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super butki, jakie wysokie!:>

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie maja swietny kolor :) ja tez uwielbiam zamawiac przez internet <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek ♥ Spodnie ♥ Bluzka ♥
    Strasznie podoba mi się fason tej bluzki praz kolor spodni oraz zegarka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne spodnie :) uwielbiam zegarki jelly watch :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne masz te buty z ostatnich zdjęć, ja pewnie nie umiałabym w nich chodzić ;) Świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz, a do tego napisałaś, że czujesz się w niej sobą - to najważniejsze :)



    Portal SilesiaYoung zorganizował konkurs, w którym bardzo łatwo można zdobyć jeden z trzech zestawów kosmetyków firmy Anatomicals! Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie swojej stylizacji i może to właśnie Ty będziesz szczęśliwą zdobywczynią kosmetyków! Zapraszamy nie tylko do wysyłania zdjęć ale jak i klikania "lubie to" dzięki czemu oddajemy głosy na sowich faworytów! Więcej szczegółów o konkursie jak i nagrodach tutaj:
    http://silesiayoung.pl/nagradzamy-stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ty jesteś szczuplutka! :) podoba mi się kolor spodni.. ale ja wolę takie MEGA opięte :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te spodnie ;)
    Zdecydowanie wolę wersję z obcasem xdd.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ty jesteś zgrabniutka ! :)
    spodnie mają prześliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a oddawaj bluzkę boże ale ona mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe spodnie, świetny kolor :) A z obcasami wyglądają nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  22. jakież piękne buty na platformie <3 i spodnie mają świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne masz te buty na platformie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie nie są one praktycznie w ogóle twarde :((

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz fantastyczny kolor spodni i... buty! Jaram się! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Superowsko wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. SPOOOOODNIE ! <3

    ŚLICZNY ZESTAWIK ! :))

    XOXO

    WWW.ONELOVEONENDNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja koleżanka ma bardzo podbny zegarek, tylko że biały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. otagowałam Cię na moim blogu, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z ciekawości weszłam na stronę kupbuty i tanie ceny bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły! Super!

    Spodnie mają cudowny kolorek! Bransoletka i zegarek- świetne!
    Udana stylizacja na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Omg Buty -cudenka :) z chęcią bym przywłaszyczyla sobie :) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  32. te buty są świetne. :* podoba mi się ten outfitt *,*

    OdpowiedzUsuń
  33. takiej chudzince jak Ty pasuje asymetria :)
    genialne szpilki

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie, podoba mi sie ;) jest element neonowy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Noo właśnie zauważyłam;D. Z Kluską, Andzią, Wołoszynem chodzę do klasy właśnie i jeszcze z kilkoma:D. Więc jak widać taki ten świat mały, haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz, podoba mi się stylizacją z wysokimi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. O tych spodniach będę od dzisiaj śnić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne butki!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj tam, oj tam. jak człowiek chce, to potrafi :) Kilka podejść metodą prób i błędów i jest :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pamiętam, pamiętam i mam nadzieję że jak najszybciej wyjdzie to słońce po nieszczęsnej burzy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja mi się bardzo podoba, ale najbardziej buty na ostatnich zdjęciach *.* Gdzie zakupiłaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie Ci w tych butach. Super kolory zegarka i bransoletek. I like it!

    OdpowiedzUsuń
  43. trzeba kochana...błędy z przeszłości uczą najlepiej. Nie bez powodu się mówi, że człowiek się uczy na błędach. Z każdego wydarzenia trzeba wyciągac odpowiednie wnioski, na chwile sie zatrzymac, pomyślec..

    co u Ciebie?
    u mnie new post!

    OdpowiedzUsuń
  44. hehe;) oby wszystkie egzaminy do przodu ;) a obrączki srebrne ;) żeby wszystkie inne dziewczyny wiedziały, że mój mężczyzna jest już zajęty ;D hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. super spodnie, kocham taki kolor! :) i te szpilki też fajne, mam podobne, ale czarne. pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :) miło będzie jak dodasz do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajniutko :) Spodnie rules :)

    Adam,
    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    Do zgarnięcia karta podarunkowa z Zary na 400zł.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podobają mi się buty z kokardkami kolor spodni, właśnie szukałam ostatnio takiego kolorku ale na sukience, niestety ni znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. też mam 22 czerwca ostatni egzamin ;) póki co zbieram siły do czerwcowej nauki i szaleję na Juwenaliach ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Intersting post sweetie! I was thinking...maybe we can follow each other?! XoXo

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  50. aaaa ja czekam na nowy set:) a zegarek już mówiłam uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Super stylizacja, bardzo fajne spodnie ;)) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  52. Spodnie i zegarek śliczne :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    Pozdrawiam
    Xana

    OdpowiedzUsuń
  53. wolę tę stylizację z obcasami :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapraszam na rozdanie u dziwna inaczej. Do wygrania m.in NIESPODZIANKA Z !!PARYŻA!!, mała kosmetyczka, kolczyki i autografy (np. Hugh Laurie znanego jako dr. House). Zapraszam! http://dziwnainaczej.blogspot.com/2012/05/rozdanie-czas-zaczac.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  55. No taak, im mniejsze cycki tym mniej obwisłości na starość:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD