27 listopada 2011

2 miesiące w Lublinie ;))

Witam, jak Wam dzień mija? Jakie plany na dziś? Ja jestem w genialnym humorze ;)) wszystko idzie tak, jak chcę, więc nie ma co narzekać ! Nic tylko się cieszyć i czerpać z życia, jak najwięcej ;). Nie mogę się doczekać tych świąt... będą cudowne z każdego względu ;)) odpoczynek od studiów i codzienne spotykanie się z moimi cudownymi, ale też i atmosfera jest taka milsza ;). na miasteczku akademickim widziałam już przystrojone okna światełkami, a niektóre sklepy też już posiadają asortyment świąteczny, troszkę za wcześnie, ale co zrobić ;).

A ja dziś piszę do Was z wieloma zdjęciami i opisem tego, jak się urządziłam w moim małym pokoiku akademickim ;). Jestem z niego mega dumna, bo w końcu z nikim go nie dzielę, a za tym idzie fakt, że wszystko jest tak, jak ja chce ;). No to zapraszam do oglądania! ;))

Takie ogólne ;) Na pierwszy rzut oka już widać, że dominuje tu kolor fioletowy, ale kocyk (prezent od siostry <3) sprawia, że każdy kolor się tu świetnie skomponuje ;))

Moje łóżko. najwygodniejsze jakie kiedykolwiek miałam ;)). Poduszeczka od chłopaka na walentynki i znak stopu z napisem:'Uwaga tu liczy się tylko zdanie Pauliny" --> mamusia kupiła w Zakopanem ;). I oczywiście kartki! Czyli moje zdobycze z postcrossingu ;))


Picie, pudełka (większe z jedzeniem, a mniejsza z szalikami, apaszkami. W tym miejscu zawsze kładę ubrania na kolejny dzień i torebkę z rzeczami, które muszę wziąć ;D.


Przepraszam, że niewyraźne... :D Na samym dole torebki, a wyżej perfumy, parę kosmetyków i szafeczka Biedronkowa na drobiazgi ;) ułatwia życie :D

Mój kolczykowy świat ;))

W końcu czasem też się uczę ;D. Materiały na zajęcia, chyba nigdy nie byłam aż tak zorganizowana jak tutaj ;D. A w kuferku są rzeczy (bużiteria) do sprzedania ---> zakładka TO SELL



Ubrania ;)). Szafa pod wieszakami buty, a obok mam bieliznę i ubrania. Niewiele ich, bo jeszcze nie potrafię się zdecydować, które zostawić w Nisku, a które przywieźc tutaj ;). Przepraszam za bałagan na dole, ale tam są pidżamy, dresy itp. :D

O tu siedzę prawie cały czas ;)) Love to miejsce ;). W pudełku mam wszystkie książki językowe jakie kiedykolwiek wcześniej miałąm ;))




Lubię to miejsce, mam tu wszystko pod ręką i uśmiechnięte mordki dwóch najwazniejszych mi osób w życiu ;)).

  

  
 Najważniejsze dwie rzeczy w całym pokoju. Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia ! Uwielbiam je mieć, przypominaja mi o najlepszych momentach z całego życia oraz sprawia, że ludzie z tych zdjęć są cały czas przy mnie ;)). Łącznie codziennie patrzy sie na mnie 28 różnych osób <3

No i łazienkowe kosmetyki ;). pierwsze zdjęcia to tam jest dosłownie wszystkie, a drugie to wiadomo rzeczy użytku codziennego ;)).


LOVE THIS ROOM !!!

!!! A Wy jak lubicie mieć w pokoju? Może jesteście osobami, które bałagan traktują jako porządek? Podzielcie się sowimi pokojami ! Wysyłajcie zdjęcia na maila xhopefulx@gmail.com ;) Stworzę notkę ze wszystkimi zdjęciami:)

36 komentarzy:

  1. jaki porządek ;o
    ja lubię mieć porządek, ale w praktyce nigdy mi nie wychodzi ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pokój ! i ciekawe 'coś' na biżuterie ;d a bardziej na kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczny pokoik... <33

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma jak własne miejsce :) podoba mi się Twoje zorganizowanie na biurku. Masz wszystko po ręką. Nie to co ja. Muszę zawsze się nabiegać po całym domu żeby coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pokój świetnie urządzony ^^
    mam takiego samego laptopa ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ah , ja niedługo zakupuje nowe meble . bo mieszkam w nowym mieszkanku już 2 rok , a meble nadal stare =.= marzy mi się kute łóżko z materacem <3 mm.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką samą prostownicę hehe :D a pokój fajny. zapraszam do mnie w wolnej chwili < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie teraz wyglądaja akademiki. Można wiedziec na jakiej uczelni?

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej jaki fajny pomysł ;> ♥
    a mój humor jest okroopny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny pokoi, zauważyłam, ze mam taki sam zeszyt z barbie ;) haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz fajnie urządzony pokój. Podoba mi się;) Masz rację jak się ma 1-osobowy pokój to wszystko ma się poukładane po swojemu i jak się chce. Też tak mam./ Ładnie;)

    A co do tego konkursu to chodzi o pokój studencki/czy o swój pokój?

    Też muszę zrobić taką notkę o swoim studenckim pokoju;)

    A Ty mieszkasz w akademiku>?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taki telefon jak ty. fajny laptop.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie Twój pokoik :) fajnie go urządziłaś i w sumie też woalałbym mieszkać sama w akademiku, zawsze to więcej spokoju i prywatności :) Ja dzisiaj jakaś zamulona jestem, obudziałam sie o 6 rano i juz nie mogłam zasnąć, a poszłam spać 4 godziny wcześniej i jestem chodzące zombie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna kołdra, i tyle kolczyków, mmm... super cały pokój jest megaa, iii... dodaje do obserwowania :} <3

    OdpowiedzUsuń
  15. przytulny pokoik - fajnie, że możecie w akademiku robić sobie "po swojemu" :)

    ja zauważyłam, że odkąd przeprowadziłam się na swoje to uwielbiam porządek :D aż siebie nie poznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :D O naprawdę fajnie się urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super masz ten pokój urządzony! :D Tylko jak dla mnie za mała szafa ;) A łazienka gdzie jest? masz osobną, czy dzielisz z kimś?

    OdpowiedzUsuń
  18. A to super, prawie jak tylko dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. w sumie jak ja jestem gdzieś poza domem czy na wyjeździe to też mam porządek ;d
    bo w domu jest się krótko i rano na szybko ubrać, gdzie powstaje bałagan, wieczorem brak czasu na posprzątanie i tak się zbiera ;<


    dziękuję Ci kochana, bardzo! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo, naprawdę ładnie Ci wyszedł ten pokój, tzn. urządzanie go :)
    Dodaję i mam cichą nadzieję na to samo :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super się urządziłaś :) ja jestem zwolenniczką porządku i zorganizowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a gdzie tam za wcześnie, przecież już tylko miesiąc został :) chciałabyś biegać i wszystko kupować na ostatnią chwilę kiedy ten cały tłum się zbiega do sklepów?

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ ta szafa wydaje się być malutka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice room!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  25. siwetny pokoik :) a jaki porzadek :)
    Nie ma to jak miec swoje 4 kąty nie?:)
    pozdrawiam również z Lbn :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz tam bardzo ładnie! Kurcze, sama bym chciala w takim miasteczku akademickim mieszkac ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. naprawde jesteś mega zoorganizowana : O i bardzo fajny pokój jak na akademicki : >

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD