29 lipca 2016

Indigo Nails Lab
Nail Polish Set Neon


Ostatnio bardzo dużo się dzieje w moim życiu, tu praca tam nowe studia, jeszcze magisterka i codzienne obowiązki domowe i ciągłe myślenie o przyszłości. Sama jeszcze do końca nie jestem pewna, czy to, co się dzieje to dobrze, czy źle, ale wierzę, że wszystko będzie okej. Będzie ciężko, ale nie poddajemy się, damy radę! Dzisiaj złożyłam papiery na studia podyplomowe: marketing internetowy i brokering informacji, więc już wszystko pewne - będę studentką rok dłużej. Wczoraj spotkałam się jeszcze z moimi kochanymi dziewczynami, które poznałam na pierwszym spotkaniu Blogerek w Lublinie <3 i uwielbiam te spotkania. Po nich zawsze się lepiej czuje i mam więcej siły do wszystkiego. Nie ma to jak porozmawiać o wszystkim, powspominać co nieco i cieszyć się z tego, co dzieje się teraz :). 


Dzisiaj ma dla Was zestaw neonowych lakierów do paznokci marki Indigo! Zestaw dostałam na konferencji Meet Beauty i chyba trafił mi się najfajniejszy zestaw z możliwych. Kolorowe odcienie, rzucające się w oczy i po prostu są piękne! Idealne na ciepłe dni, lato czy wiosnę, ale też będą genialne na chłodniejsze dni żeby poprawić sobie humor ;). Cały zestaw kosztuje 39zł lub 49zł (niestety na stronie są dwie ceny podane..), ale i tak się opłaca, bo pojedynczy lakier kosztuje 16zł za 10ml, więc cena 5 lakierów oddzielnie wynosi 80zł.
Ciekawi, co dalej? <3

27 lipca 2016

B. App Kuracja Keratynowa
Krem scalający końcówki i włosy


Cześć Dziewczyny! (Chłopaki odezwijcie się jeśli jesteście ;D). Ja jestem dzisiaj w pracy praktycznie cały dzień (dzięki blogger za możliwość zaplanowania postów!). Od 8 miałam dwie godziny korepetycji, a od 11 do 19 jestem w pracy. Nie chwaliłam się gdzie pracuję, ale już mogę, bo umowa podpisana, także jak coś to zapraszam na zakupy do Original Marines w Tarasach Zamkowych. Na razie się uczę i jeszcze wiele przede mną, ale mega mi się podoba i się jaram. Tym bardziej, że dziewczyny, z którymi pracuję są mega wyrozumiałe i pomocne, a wiadomo, że osoby w pracy są najważniejsze ;).
No na szczęście jakoś się ogarnęłam w moim ostatnio busy life i wpisy na razie pojawiają się w miarę regularnie. Dzisiaj zapraszam Was na moje odkrycie i cudeńko do włosów marki B. App Kuracja Keratynowa - Krem scalający końcówki i włosy.


B. App Kuracja keratynowa
Krem scalający końcówki i włosy

B. App Kuracja Keratynowa to seria kosmetyków zawierająca keratynę hydrolizowaną - cenny składnik wzmacniający włosy i nieoceniony w pielęgnacji włosów przesuszonych, cienkich i zniszczonych zabiegami fryzjerskimi. B. App Kuracja Keratynowa to: szampon, odżywka, odżywka 5 działań bez spłukiwania, krem scalający końcówki i włosy, maska keratynowa oraz natychmiastowo nawilżający spray. 

Cena: ok. 21zł
Pojemność: 100ml

Od producenta: Fluid przeciwko rozdwajaniu się końcówek włosów. Zamyka i uszczelnia naskórek włosa jednorodnym błonotwórczym filtrem. nie obciąża włosów. Ułatwia prostowanie, dyscyplinuje włosy niesforne, naturalne i po trwałej. Sprawia, że włosy się nie puszą, a loki są sprężyste. Keratyna hydrolizowana chroni włosy od zewnątrz i przywraca blask. m,a właściwości wnikania do wnętrza włosa - zauważalnie poprawia elastyczność i sprężystość włosów, zwiększa ich wytrzymałość oraz zmniejsza problem rozdwojonych końcówek. Przywraca włosom odpowiedni poziom nawilżenia, chroni przed utratą wody i wysuszeniem.

Sposób użycia: Nanieś produkt na mokre lub suche włosy. produkt szybko się wchłania. Nie pozostawia śladów, nie przetłuszcza włosów. Bez spłukiwania.

Skład: Cyclopentasiloxane, Aqua (Water), Dimethiconol, Panthenol, propylene Glycol, Trimethylsilylamodimethicone, Phenoxyethanol, Acrylates Copolymer, Parfum (Fragrance), C11-15 Pareth-5, C11-15 Pareth-9, Sodiumm Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Hydrolyzed Keratin, Geraniol, Citronellol.

Z całej Kuracji Keratynowej B. App posiadam tylko krem scalający końcówki i włosy, o którym dzisiaj będę pisać. Krem otrzymałam na Świątecznym Spotkaniu Blogerek i trochę zeszło mi poznanie tego produktu, ale wiem, że jestem na maksa ciekawa całej serii tych kosmetyków, więc możecie oczekiwać recenzji wszystkich produktów prędzej czy później (prędzej później, bo jeszcze ich nie kupiłam haha).

25 lipca 2016

Apart Natural, hipoalergiczny
żel pod prysznic


Witam! I zaczynamy kolejny tydzień, kolejny poniedziałek. One tak szybko przychodzą, że się nawet nie obejrzę, a tu już znowu. No, ale dzisiaj mam urwanie głowy, ponieważ najpierw lecę do pracy, potem najprawdopodobniej wracam do domu, do Niska, a że jutro pracuję od 15 to muszę jakoś to tak pięknie wykombinować, żeby idealnie się wyrobić ze wszystkim. Ale na pewno dam radę ;). Na zewnątrz jest znowu mega gorąco aż chciałoby się pojechać nad wodę albo po prostu posiedzieć gdzieś na zewnątrz i wcinać lody. A Wy co działacie?
Ze względu na to zamieszanie mam dla Was mega stary post, który napisałam już dawno i na szczęście przydaje mi się teraz, bo nie miałam kompletnie czasu ostatnio, żeby napisać coś nowego. Ale mam dla Was dzisiaj hipoalergiczny żel pod prysznic, oliwka i buriti, marki Apart Natural.

Apart Natural
Hipoalergiczny żel pod prysznic
oliwka i buriti


Cena: 6,49zł
Pojemność: 400ml
TUTAJ

Od producenta: Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Oliwka natłuszcza i zapobiega nadmiernej utracie wody, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Wygładza oraz wzmacnia lipidowe bariery ochronne naskórka. Tworzy na skórze delikatny film chroniący ją przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Buriti chroni przed wolnymi rodnikami odpowiedzialnymi za przedwczesne starzenie się komórek, natłuszcza, odżywia, wygładza i uelastycznia skórę. Jest bogatym źródłem karotenoidów (prowitaminy A), tokoferoli (witaminy E) i niezbędnych dla skóry kwasów tłuszczowych. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.

Przebadany dermatologicznie.

*naturalne ekstrakty z oliwki i buriti, ultranawilżanie, pH neutralne dla skóry, bez parabenów, bez silikonów, bez barwników, hipoalergiczny*

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Inulin, Laureth-7 Citrate, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium PEG-7 Olive Oil Carboxylate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Astrocaryum Murumuruate, Olive (Olea Europaea) Extract, Mauritia Fruit Extract, Avena Sativa Kernel Extract, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone

Jeżeli chodzi o żele pod prysznic to nie mam jakoś większych wymagań. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby pięknie pachniały i się bardzo dobrze pieniły, nawet jeżeli piana oznacza jakieś tam złe elementy w składzie, które nie służą naszej skórze, mi to nie przeszkadza #ignorant.


23 lipca 2016

Fitomed
Tonik nawilżający ziołowy


Heeej! Dzisiaj witam was trochę później niż zazwyczaj, ale tak jakoś wyszło, dzień pełen wrażeń! Ostatnio cały czas łaziłam na rozmowy rekrutacyjne, potem dni próbne i w końcu się udało chyba, umowę podpisuję w poniedziałek i dopiero wtedy się pochwalę, żeby wszystko było pewne ;). W przyszłym tygodniu składam papiery na moje studia podyplomowe i powoli dociera do mnie, że to wszystko dzieje się naprawdę. Ale damy radę! :)
A teraz zapraszam Was bardzo serdecznie na tonik nawilżający ziołowy marki Fitomed, która pojawia się pierwszy raz na moim blogu.


Fitomed
Tonik nawilżający ziołowy
do cery suchej i wrażliwej

Cena: 10zł
Pojemność: 200ml

Od producenta: Lukrecja gładka ma właściwości zatrzymujące wodę w naskórki dzięki licznym saponinom, flawonoidom i kwasom organicznym. Dobrze nawilżony naskórek nie traci składników mineralnych, jest gładki, napięty i ma zdrowy połysk.
*Tonik nie zawiera barwników. *Testowane dermatologicznie. *Produkt ziołowy. *Dopuszcza się wytrącenie osady i wahanie koloru. *Chronić przed słońcem.

Sposób użycia: Twarz opłukać tonikiem, pozostawić do wchłonięcia (w celu wyrównania pH) lub lekko spłukać wodą.

Skład: Aqua, Glicyrrhiza Glabra Officinalis Root Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Tilia Cordata Extract, Avena Sativa Officinalis Extract, Glycerin, panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Urea, Lactic Acid, Parfum, Phenoxyethanol and Ethylhexylglycerin.

Składniki aktywne: wyciąg ziołowy z lukrecji gładkiej, prawoślazu, lipy, owsa, alantoina, d-pantenol, kompleks nawilżający.


Markę myślę, że większość z Was zna. Ja też znałam głównie ze słyszenia, ale na szczęście teraz mogłam się przekonać sama na własnej skórze, co takiego jest w tych kosmetykach. Na pierwszy ogień idzie tonik nawilżający ziołowy do cery suchej i wrażliwej. Jak dotąd uważałam, że toniki nie są mi potrzebne. Zamiast ich używałam po prostu płynu micelarnego i byłam zadowolona. Ale, że nie jestem świętą krową, która nigdy nie zmienia zdania. Chętnie wypróbowałam i przekonałam się na sobie, czy jednak tonik to właśnie ten element, którego brakowało w m,ojej pielęgnacji skóry.


21 lipca 2016

Souvre Lady Perfect
Masło shea do ciała


No hej, hej! Co tam u Was ciekawego? Bo u mnie nic nowego, dalej chodzę po rozmowach rekrutacyjnych i liczę, że coś fajnego mi się w końcu trafi (nie, nie będę zapeszać!). A Wy niedługo możecie oczekiwać serii postów dotyczących właśnie rozmów kwalifikacyjnych, widzianych moim okiem. Może i Wy będziecie mogli się podzielić swoim doświadczeniem i ja nauczę się czegoś jeszcze nowego? Przynajmniej mam dużo czasu i mogę ten czas spożytkować na co tylko mi się podoba, a że narzeczony niedługo ucieka do Anglii to przynajmniej mam czas się nim nacieszyć. A dziś idę na sushi z dziewczynami i nie mogę się doczekać, bo uwielbiam sushi (a Wy?). Chociaż szkoda, bo powoli każda z nas się rozjeżdża i ucieka z Lublina, a ciężko jest się odzwyczaić od ludzi po 5 latach.. No i o.
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję produktu marki, o której nigdy nie słyszałam, a już teraz wiem, że trochę mnie omijało przez to. Na pierwszy rzut wjedzie masło shea do ciała marki Souvre, Lady Perfect!

Souvre - Lady Perfect
Masło shea do ciała

Cena: 39,97zł
Pojemność: 100ml
TUTAJ i informacje TUTAJ

Współczesna kobieta jest świadoma swojego piękna i indywidualności. potrzebuje wyłącznie delikatnej oprawy, aby podkreślić swoją naturalną urodę. Jest subtelna, ale i zdecydowana oraz nowoczesna. Oczekuje tylko takich kosmetyków, które dotrzymają jej kroku. Ceni najwyższą jakość naturalnych komponentów, które codziennie będą pielęgnowały jej ciało oraz otulały niepowtarzalnymi zapachami. kosmetyki z linii Perfect Lady Souvre Internationale to jest to czego potrzebujesz, ponieważ wyróżniają się:
*składnikami najwyższej jakości, które są zawarte wyłącznie w produktach klasy premium
*wyjątkowymi francuskimi kompozycjami zapachowymi
*luksusowymi, wygodnymi w użyciu opakowaniami
*nowoczesnymi i bezpiecznymi dla skóry formułami kosmetycznymi
*Składnikami pochodzenia naturalnego

Od producenta: Zadbaj o swoją skórę, spraw by była miękka jak jedwab, gładka i zdrowa. Masło do ciała ma idealną, przyjemną konsystencję, która pozostawia na skórze delikatny film ochronny, bez poczucia ciężkości i lepkości, Bardzo szybko się wchłania, dzięki czemu nie zostawia tłustych plam na ubraniach. masło Shea odpowiada na potrzeby twojej suchej, wrażliwej oraz podrażnionej skóry. Delikatnie regeneruje i pielęgnuje nawet najbardziej wrażliwą i alergiczną skórę,. Chroni Cię przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, zapewnia odpowiednie natłuszczenie oraz uelastycznia i widocznie odmładza skórę. Wzbogać swoje domowe spa o zastrzyk nawilżenia w postaci masła do ciała z masłem shea.

Skład: Butyrospermum Parkii Shea Butter, Cocos Nucifera Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Cera Alba, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Aroma, Tocopheryl Acetate, Linalool, Limonene, Geraniol, Coumarin, Alpha - iso - Methylionone, Hydroxycitronellal, Citronellol, Citral, Hydroxyisohexyl 3 - Cyclo Hexene Carboxaldehyd.

Lato, masło shea, ciało i słońce = mam wrażenie, że to połączenie naprawdę idealne. Masło shea kojarzy mi się z czymś mocno tłustym, oleistym, ale za to jeszcze bardziej nawilżającym i pachnącym obłędnie! Natomiast maseł do ciała szczerze nie lubię, bo są zbyt zbite i gęste dla mnie, mam problemy rozsmarowując je. długo się wchłaniają i wkurzają. Natomiast marka Souvre dla mnie jest bardzo nowa i ciekawe jak się to potoczyło..